דירות חדשות באזור אזור הדרום - הרחבת מושב יתד

 

בתים צמודי קרקע החל מ- 765,000 ש"ח!

 

על ההרחבה

יישובי פתחת שלום שבמועצה האזורית חבל אשכול נהנים מפריחה ועשרות משפחות נקלטו בשנה האחרונה ביישובי המועצה.

אחד המושבים העובר תמורה גדולה הוא מושב יתד שכבר הכפיל את מספר תושביו ומבקש לקלוט עתה עשרות משפחות נוספות. זהו מספר שיא של  משפחות חדשות המצטרפות  למושב. פרויקט ההרחבה מיועד כולו לקליטת  תושבים חדשים.

בימים אלה המושב מציע למכירה 27 מגרשים של 600 מ"ר כ"א לבנייה עצמית או בבנייה מרוכזת. הרוכשים יוכלו לבחור את הבית שיבנו מתוך ארבעה דגמי בתים בגדלים שונים הניתנים לשינוי בתכנון הפנימי.  

 

 

תמהיל בתים:

דגם 100מ"ר (102מ"ר+19.5 מ"ר פרגולות) - 765,000 ש"ח

דגם 120מ"ר (121מ"ר+20.5 מ"ר פרגולה) - 837,200 ש"ח

דגם 140מ"ר (141מ"ר+31 מ"ר פרגולות)   - 928,400ש"ח

דגם 160מ"ר (159מ"ר+31 מ"ר פרגולות)   - 998,750 ש"ח

 

תוכניות דירה

zoom

א.מ. יתד פרוייקטים בע"מ

 

היזם:     א.מ. יתד פרויקטים בע"מ- הקימה פרויקטים למגורים בהרחבות שונות, החל משלב התכנון עד שלב הבנייה כולל הניהול והפיקוח. החברה מציעה מגוון רחב של בתים בדגמים ובהתאמה אישית, מתן פתרונות יעילים תוך שיתוף פעולה מלא בין כל הגורמים, כדי להגשים חלום תוך שמירה על מסגרת התקציב ובלוח זמנים מוגדר. לחברה צוות עובדים מיומן ובעל ניסיון ששומר על איכות עבודה גבוהה כדי להבטיח סביבת מגורים ברמה גבוהה.

 

המתכנן:   עולם של תכנון ויזמות בע"מ-  מתמחים בתכנון בנייה פרטית ייחודית ועכשווית, בדגש על פונקצייונאליות. ניסיוננו הכשיר אותנו להבין את צרכי הלקוחות ולהתאימם לבנייה מותאמת-אישית, כך שהתכנון ובחירת החומרים ייעשו מתוך התחשבות מלאה בגודל התקציב ומתוך התאמה לסביבה הפרוייקטים שלנו פונקציונאליים, אסתטיים ועומדים בתקנים הבינלאומיים הגבוהים והמחמירים ביותר.  

 

המשווק:   משקים בנגב- משרד מוביל המתמחה בשיווק נדל"ן בצפון הנגב, נחלות ובתים, הרחבות ומגרשים במושבים ובקיבוצים.  במשרדנו עובדים יועצי נדל"ן המתמחים  כל אחד באזור גיאוגרפי ספציפי.

במרוצת השנים רכשנו ניסיון רב ובנינו מאגר לקוחות מרוצים אשר מצאו את בית הקבע שלהם במושבים ובקיבוצים בנגב.  

קרא עוד סגור