דירות חדשות באזור אזור ת"א והמרכז - סוהו יפו
ועכשיו, 5 דירות בלבד ב- 1,730,000 ש"ח!
במקום ב- 1,790,000 ש"ח.
                                                                    
 
פרויקט בוטיק באזור מתפתח בשכונת לב יפו.
בבניין 6 קומות, דירות 4 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.
אפשרות לרכוש דירה ב"מודל אוקספורד" – מודל למשקיעים שמספק את התשואה הגבוהה ביותר על מגורים בגוש דן.
                                                 
פוטנציאל ההשקעה:
מיקומו האסטרטגי של הבניין, בקרבה למרכזי העניין העיקריים של יפו, ישלים בעתיד את הרצף האורבני של יפו החדשה עם יפו העתיקה. עליית ערך גבוהה צפויה לאזור כחלק מהשינויים העתידיים של תוכנית המתאר לעיר יפו.
       
אדריכל הפרויקט – רמי וימר אדריכלים:
המשרד עוסק בעבודת התכנון השוטף ומפגין התמודדות מקצועית ברמה הגבוהה ביותר בתכנון האדריכלי, תוך שימת דגש מיוחד על פתרונות ייחודיים ומקצועיים לכל פרויקט במסגרת השפה האדריכלית המאפיינת את המשרד.
          
- בנק מלווה – בנק הפועלים
- עו'ד מלווה – משרד עורכי דין קלן
              

תוכניות דירה

zoom
  • מפה
  • תמונת רחוב
  • דירות שנמכרו באיזור

היילנד

חברת היילנד מתמחה בייזום, ניהול ושיווק פרויקטים למגורים בישראל.

 

החברה הוקמה בשנת 2008 על ידי צוות עתיר ניסיון בענף הנדל"ן הישראלי ומאז התבססה בשוק והרחיבה בהצלחה את היקף פעילותה ותחומי עיסוקיה.

 

משרדי החברה הראשיים ממוקמים בקיבוץ גליל ים, הסמוך להרצליה. היילנד היא חלק מקבוצת Ewave, מחברות ה - IT הבכירות בישראל, שמעסיקה כ-500 עובדים ומשקיעה בחברות ממגזרים שונים במשק.

אופייה היזמי וחוסנה הכלכלי של היילנד מאפשר לה ליזום ולהוביל בעצמה פרויקטים וקבוצות רכישה ולשווק פרויקטים למיטב היזמים בארץ.
בשלוש השנים האחרונות שיווקה החברה מעל 1,000 יח"ד בפרויקטים שונים בכל רחבי הארץ. בין השאר היתה היילנד מעורבת בפרויקטים בתל אביב, ירושלים, פתח תקוה, חיפה, עפולה, תל מונד, ובישובים אלומות, כפר בלום, אשרת ושדה נחמיה.

נכון להיום היילנד משווקת פרויקטים אטרקטיביים: בראש העין, סלעית, רמת גן, ת"א, רעננה, הגושרים, פרוד, מחניים, יוקנעם ועוד היד נטויה

קרא עוד סגור