דירות חדשות באזור אזור השרון והסביבה - שכונות הפארק בחדרה
מתארגנת קבוצת משקיעים לרכישת קרקע בשלב ב' של שכונת הפארק בחדרה.
הקרקע מיועדת לבניה עפ"י תכנית מתאר מאושרת והצפי הוא כי מייד לאחר השלמת התכנון המפורט תתחיל הבניה.
שכונת הפארק הינה שכונה חדשה הנמצאת כיום בתנופת בניה ופיתוח, השכונה נמצאת בחלק הדרומי של חדרה ובסמיכות לכביש 9 אשר יקשר את השכונה ישירות לכבישים 2, 4 ו- 6.
 
נצלו את ההזדמנות יוצאת הדופן לרכישת קרקע בשכונת הפארק בחדרה, במחיר חסר תקדים הנמוך באופן משמעותי ביותר ממחירי השוק!!!
 
קרקע המקנה זכות ליחידה בבניין דירות בשלב ב' של שכונת הפארק ב-  219,000 ₪ בלבד !
שווי הקרקע ביום התחלת הבניה כ- 480,000 ש"ח !!!
 
לחותמים על הסכם עד ליום 31/06/2014

                

תוכניות דירה

zoom

almog group

אודות קבוצת אלמוג נדל"ן:

 

קבוצת אלמוג נדל”ן היא בית השקעות נדל"ן הראשון מסוגו המתמחה באיתור השקעות בארץ ובעולם. קבוצת אלמוג נדל”ן מנוהלת באופן מקצועי אמין ושקוף והכל בכדי למצוא את ההשקעות הטובות ביותר.

התמקדות החברה הינה בהשקעות בטוחות ובעלות פוטנציאל רווח גבוה וכל עסקה נבחנת בקפידה בהיבטים התכנוניים, המשפטיים, מיקומה הפיזי והפוטנציאל הגלום בה.

הרקע המקצועי שלנו מהווה יתרון עצום ביכולת לנתח עסקאות, להבין את המצב התכנוני, הרישוי והמשפטי של כל נכס ולהימנע ממלכודות הנסתרות בעסקאות שעל פני השטח נראות כהשקעות טובות, אך לאחר בדיקות מקיפות ויסודיות יתכן ימצאו בהן מגבלות או פגמים בלתי הפיכים.

ככלל תפיסתנו היא שלכל נכס קיים המשקיע המתאים במחיר הנכון.
מטרתנו היא למצוא לכם המשקיעים את ההשקעות המתאימות לכם ביותר בעסקה הטובה ביותר ולצורך כך אנחנו משקיעים מזמננו בכדי להיפגש עם כל משקיע באופן אישי, ללמוד מה הציפיות, איזה סוג השקעה יתאים לכם ביותר ומה סכום ההשקעה הנכון מבחינתכם.

שילוב של הידע, הניסיון והמומחיות בתחום השקעות הנדל"ן יחד עם היכרות המשקיע, הבנת הציפיות והיכולות שלו מוביל לביצוע עסקה מצוינת המקנה לכם המשקיעים אושר ועושר וסיפוק אדיר.

קרא עוד סגור