דירות חדשות באזור חו"ל - השקעה במרכז מסחרי

הזדמנות השקעה במרכז מסחרי במיקום מעולה בפלורידה

בצמוד לנכס עוגנים מסחריים חזקים:

סניף של רשת הסופרמרקטים PUBLIX וסניך של רשת בתי המרקחת CVS

דיירי עוגן בחוזים ארוכי טווח:

NORTH BROARD HOSPITAL - בית חולים השוכר קליניקות לרופאים בנכס

הסניף השני הכי מצליח של רשת DUFFYS עם מחזור של כ-5 מיליון דולר שנתי.

11% תשואה מיידית!

 

*כל האמור בטקסט זה כפוף לתנאים ולהסברים המפורטים בתחתית התמונה בעמוד זה.

תוכניות דירה

zoom

Axiom

Axiom Global Investments מתמחה בגיוס הון לייזום פרויקטים, השקעות בנכסי נדל"ן ובתחומי השקעה מניבים נוספים. לאורך השנים גייסה החברה  מיליוני דולרים להשקעות בפרויקטים ברחבי העולם.
ניסיון וידע באיתור הזדמנויות, ויכולת השלמת עסקאות בעיתוי נכון, הניבו ללקוחות החברה תשואות ניכרות.

מדיניות השקעה מוכחת
Axiom מגייסת הון למספר אפיקי השקעה ומציעה הזדמנויות אטרקטיביות בפיזור גיאוגרפי נרחב, עם פוטנציאל לתשואה ולרווח. לאורך השנים זיהתה Axiom הזדמנויות השקעה במדינות ובאזורים בעלי פוטנציאל רווח גבוה וזאת בזכות ניתוח ריאלי של כלכלות השווקים בהם היא בוחנת אפיקי השקעה פוטנציאליים.
 
לצוות הניהול של Axiom ניסיון של שנים בגיוס הון והוא מוביל גישה ייחודית בתחום. תהליך גיוס ההון וההשקעה מתאפיין בהיכרות אישית ובהתאמת ההשקעה להעדפותיו ולצרכיו הכלכליים של המשקיע. פורטפוליו השקעות נדל"ן אישי מאוזן נבנה לאורך השנים לרבים ממשקיעיה של Axiom אשר חזרו והשקיעו בפרויקטים השונים של החברה ברחבי העולם.

Axiom חולשת על תהליכי גיוס ההון ממשרדי החברה בישראל. כל פרויקט מוחזק ומנוהל על ידי חברה מקומית ייעודית (SPC) במדינת היעד, המקיימת שיתוף פעולה עם נציגים מקומיים ומקצועיים המתמחים בחוקי המסחר, המס, המשפט והנדל"ן המקומיים.

הבסיס המקצועי והניהולי הרחב מאפשר ל-Axiom לבצע הערכה אובייקטיבית של מלוא פוטנציאל העסקה, לבנות מודל מתאים לכל השקעה, לערוך הסכמים איכותיים ולשאוף לממש את העסקה בעיתוי המתאים

קרא עוד סגור