דירות חדשות באזור אזור ת"א והמרכז - B park משרדים

 

 

 B park- המקום הבא לעסק שלך בגוש דן יצא לדרך!

משרד בהתאמה אישית החל מ-690,000 ש"ח.

 

בעלי עסקים ומשקיעים, מה כולנו בעצם רוצים? להגיע למשרד שלנו בבוקר, להניח את התיק, לשתות קפה מצוין ולרגע קטן להביט מהחלון לפני שמתחילים לעבוד. בקרוב אצלכם!

מול פארק פרס ובסמוך למתחם עזריאלי החדש, מוקם בניין המשרדים B park, אשר יכלול 2 קומות מסחר ו-6 קומות משרדים, ומציע מגוון חללים פונקציונאליים, במתחם עסקים חדיש ויוקרתי עם נגישות גבוהה לכל הצירים המרכזיים.

 

יתרון המיקום: Prime Location 

לא בכדי בחרה קבוצת עזריאלי להשקיע את מיטב משאביה באזור העסקים החדש של חולון. המיקום אינו רק נכס גיאוגרפי בגוש דן, אלא נמצא בצומת דרכים משמעותית בעלת פוטנציאל השבחה . החברות גדולות במשק בחרו להצטרף למתחם עזריאלי, ולאזור התעסוקה החדש בחולון. הקרבה למחלף חולון-מזרח החדש על כביש 4, הנגישות המהירה לתל-אביב, נתב"ג וצירים 1 / 431/ כביש 6 (כ-1 דק נסיעה לכל אחד מהם) ושבילי האופניים יוצרים מיקום אסטרטגי לעסקים.

 

יתרון האיכות והגודל

פרויקט B park מאפשר לבעלי עסקים ומשקיעים בחירה ממגוון רחב של חללים, החל מכ-84 מ"ר ועד קומות שלמות של כ- 730 מ"ר. שטחי המשרדים והמסחר מתוכננים בסטנדרט גבוה, פונקציונאליים ומתאימים למגוון תחומים.

 

השקעה כדאית

השקעה בפרויקט B park  משלבת את שני האלמנטים הכי חשובים בבחירת נכס מסחרי להשקעה - טיימינג ולוקיישן. שני המושגים הללו, שהפכו לשגורים בשפה הנדל"נית הישראלית, באים לידי ביטוי בכל פרספקטיבה שתבחרו: מצד הלוקיישן (מיקום), אין ספק שמדובר באזור מבטיח שערכו יעלה בכל שנה ויהפוך למתחם נדל"ני תוסס ומניב. מצד הטיימינג (תזמון), אין זמן טוב יותר.

 

B park מאגד את כל היתרונות עבור בעלי עסקים ומשקיעים מחולון והסביבה, בליבו של אזור התעסוקה המתפתח של חולון. זו ההזדמנות שלך להשתדרג!

 

 

תוכניות דירה

zoom

מעוף נדל"ן

 

יזם ומבצע – חברת סימון שקורי חברה לבנין בע"מ-  הוקמה בשנת 2003, מתמחה בהקמת מבנים איכותיים למגורים, למשרדים ולמסחר ובעלת ניסיון רב-שנים.

ייעוץ ושיווק –חברת מעוף יועצי נדל"ן

מעוף יועצי נדל"ן הוקמה בשנת 2001


מאז שנת 2001 מספקת החברה את כל פתרונות הנדל"ן העסקי תחת קורת גג אחת ובכלל זה תיווך, ייעוץ ושיווק בתחום המשרדים וההיי-טק. אסף עטיה ואליאב עיני, בעלי המשרד, הינם בעלי ניסיון רב שנים בשוק הנדל"ן עם התמחות בתחום המשרדים ונדל"ן מניב בגוש דן.

החברה מספקת את כל פתרונות הנדל"ן העסקי על כל גווניו תחת קורת גג אחת ובכלל זה תיווך, ייעוץ ושיווק בתחום המשרדים וההייטק, נדל"ן לקמעונאות, תעשייה, לוגיסטיקה ואחסנה, נכסים מניבים, קרקעות וקבוצות רכישה. בעלי המשרד וצוות הסוכנים הינם בעלי ניסיון עשיר ומגוון בהובלת עסקאות החל משלב החיפוש הראשוני דרך איתור הנכס המתאים ביותר לצרכי הלקוח וכלה בסיכום הפרטים וחתימת חוזה בין הצדדים לעסקה.

כמו כן חברתנו משווקת באופן בלעדי מגדלי משרדים, מרכזי קניות וקבוצות רכישה.

קרא עוד סגור