דירות חדשות באזור אזור ת"א והמרכז - MONOSON- נווה מונוסון

 

דירות 4 ו-5 חדרים החל מ-1,799,000 ש"ח בלבד!

בנווה מונוסון יהוד, יישוב קהילתי קטן ושקט הסמוך לסביון, ניבנה בימים אלו פרויקט ייחודי אשר מפגיש את סגנון החיים העירוני והמודרני עם הצביון הכפרי, השליו והירוק.

פרויקט המגורים היוקרתי של חברת אשדר, הינו תוצאה מוצלחת של תהליך פינוי-בינוי שהתרחש במשך שנים, ומנצל הלכה למעשה את עתודת הקרקע לבנייה האחרונה ביישוב. דבר שמעניק לכם חותמת של אמת לביטוי "הזדמנות חד פעמית".

המיקום הגיאוגרפי המושלם הוא יתרון נוסף ממנו תוכלו ליהנות, נווה מונוסון נמצא בקרבה לעורקי התחבורה החשובים של ישראל, המחברים אותו לשאר חלקי הארץ – כביש 1, 4, 40 ונתיבי איילון, כך שלא תצטרכו יותר מ-15 דקות על מנת להגיע לתל-אביב או 40 דקות כדי להגיע לירושלים.

הפרויקט מציע לכם תמהיל מגוון של דירות 4 ו-5 חדרים מרווחות עם מרפסות גדולות במיוחד עם גינה תלויה, דירות גן מעוצבות ופנטהאוזים מפוארים, בניינים בני 16 קומות.

 

תוכניות דירה

zoom
  • מפה
  • תמונת רחוב
  • דירות שנמכרו באיזור

אשדר

אשדר-חברה לבניה בע”מ, מיסודה של קבוצת אשטרום. החברה הקימה עד היום מאות פרוייקטים הכוללים עשרות אלפי דירות וקוטג'ים והיא מן המובילות בחברות הבניה בישראל. אשדר מתמחה בבניית שכונות המעניקות לדייריהן תפיסה סביבתית כוללת ומשלבות שירותים קהילתיים, גינות ירוקות, מרכזי קניות ועוד יתרונות רבים ההופכים דירה של אשדר להרבה יותר מארבעה קירות. אשדר מעסיקה את מיטב אנשי המקצוע ומקדישה מחשבה ומאמצים רבים בכדי להפוך כל דירה בפרוייקט שלה לחלק משכונה המעניקה לתושביה את תנאי המגורים הטובים ביותר.
החל משנת 2000, פועלת אשדר במרץ והתמדה גם בתחום ההתחדשות העירונית.
שנת2007, פיתחה אשדר מחלקה ייעודית ומקצועית המטפלת בתהליכי תמ"א 38. תכנית ההתחדשות שואפת להפגיש בין הישן לחדש, לתת רענון ויזואלי וצבע חדש לעיר מתוך הבנה כי אפשרויות הבנייה החדשה באזור המרכז מתמעטות.

קרא עוד סגור