דירות חדשות באזור אזור ת"א והמרכז - START הרצליה

פרויקט ‘ START ’, מתחם המגורים החדש והיוקרתי בלב הרצליה, אשר יתוכנן בהשראת מיקומו המיוחד בקרבה לכיכר העיר החדשה.
כיכר העיר החדשה תהווה את מוקד הבילוי, התרבות והפנאי המרכזיים של הרצליה והיא תהנה מתשתית ופיתוח סביבתי מהשורה הראשונה, הכולל
גינה רחבת ידיים בירכתי הפרויקט.
במרכז המתחם תוקם כיכר עירונית מטופחת אשר תכלול, מדרחוב חדש ובו בתי קפה, מסעדות אופנתיות וחנויות מעצבים.
הפרויקט יכלול 8 קומות מעל קומת מסחר, יציג ארכיטקטורה מודרנית ובניה בסטנדרט גבוה המשלב חומרים יוקרתיים של זכוכית אבן ואלומיניום.
ב-’ START ’ יתוכננו מגוון גדול של טיפוסי דירות*: דירות 3 ו 4- חדרים, דופקלס-גן, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים. כל הדירות יתוכננו בחללים מרווחים
ובקפידה ויהנו ממרפסות ענק.
כדיירי הפרויקט תיהנו מחיי קהילה, בילוי, קניות ותרבות עשירים ומרמת חינוך מהטובות בארץ וכל זאת במרחק דקות הליכה מביתכם החדש.

דירת 4 חד' רק  ב - 1,630,000 ש"ח במקום 1,923,000 ש"ח !

הנחה בגובה המע"מ.

 

תוכניות דירה

zoom

קבוצת KM וקבוצת AP

חברת AP עוסקת באזור המרכז עם דגש לאזורי פריים לוקיישן ומוכרת כחסרת פשרות באיכות הבניה, ככזאת החברה מפקידה את עיצוב ותכנון הפרויקטים בידי מובילי הארכיטקטים והמעצבים בישראל ויחד עם צוות בניה מקצועי מבטיחים איכות, בטיחות ועמידות בסטנדרדים הגבוהים ביותר תוך מתן דגש על אמינות, מקצועיות ויחס אישי.

לחברה מומחיות ייחודית בתחום ייזום, תמ"א 38 וקבוצות רכישה.

האסטרטגיה העסקית של החברה מאופיינת באיתור הזדמנויות ויוזמות, מתוך הבנה עמוקה של צרכי השוק והלקוח הסופי.

קבוצת K.M מלווה משקיעים בתחום הנדל"ן החל מתהליך רכישת הקרקע ועד לגמר תהליך הבנייה. ליווי זה כולל ייעוץ מקצועי, אישי ואמין תוך התאמת פתרונות מימון אטרקטיביים המאפשרים ללקוחות למנף את השקעתם ולהשיג תשואה גבוהה על ההון העצמי המושקע. עורכי דין, רו"ח, שמאים ומתכננים מהמובילים בתחומם מלווים אותנו בכל צעד ומאפשרים ללקוחותינו בטחון בקבלת החלטות.

קרא עוד סגור