דירות חדשות באזור אזור הצפון - קלע אלון

הישוב קלע הוקם במהלך שנות ה - 90 והוא הצעיר ביותר מכל יישובי הגולן. שמו המקורי של הישוב הוא קלע הקרוי על שמו של מוצב סורי עתיק ונטוש "קלע".

 

אנו התושבים בחרנו לשנותו ולהוסיף את שמו של יגאל אלון, שפעל רבות ולחם למען מדינת ישראל על כן אנו נקראים קלע אלון.קלע אלון הינו יישוב קהילתי, חילוני ותיירותי בצפון רמת הגולן, האוכלוסייה רב גילאית ומגוונת אשר נמצאת בתהליכי התגבשות והתהוות.

אנו ממוקמים על המורדות המערביים של הגולן מעל עמק החולה וסמוך לשמורת הטבע של נחל עורבים בגובה ממוצע של 630 מ' מעל פני הים. הישוב צופה לעבר רכס הרי נפתלי עמק החולה והחרמון.   אנו נמצאים בגבול קו השלג

בלב טבע פראי, מרחק של כ 20 דקות נסיעה מרוב שמורות הטבע המובילות והחרמון ובמרחק נסיעה של כ-25 בלבד דקות מקריית שמונה ומקצרין.

 

חינוך ופנאי:

תחום החינוך לגיל הרך, מלידה ועד גיל 6, עתיד להישאר כולו במסגרת גבולות היישוב.ביישוב פועל גן חובה לגילאי 3-6 המרכז לתוכו את ילדי היישוב. הגן פועל כצהרון ופעיל גם בחופשות משרד החינוך.

צמוד לגן נמצא מבנה הפעוטון, לגילאי 0-3 כרגע לא פעיל.ילדי כיתות א'-ח' לומדים בבית ספר "אביטל" במרום גולן. כ- 13 דקות נסיעה בהסעה מסודרת ולומדים במתכונת יום לימודים ארוך (יוח"א)מתנ"ס גולן שנמצא בתוך מתחם בית הספר מקיים בבית הספר חוגי העשרה וספורט כחלק מיום הלימודים.ילדי התיכון לומדים בבית ספר נופי גולן בקצרין, או לחילופין בתיכונים שונים באצבע הגליל.במסגרת החינוך הבלתי פורמלי יש פעילות בשעות אחה"צ במועדון לילדים ולנוער לשכבות השונות מספר ימים בשבוע.בנוסף החל מכיתה ד' ילדי ונערי היישוב לוקחים חלק בפעילות של תנועת הנוער "בני המושבים".

 

מבני הציבור בישוב :

מועדון קהילתי, מועדון נוער, מרכולית, גני שעשועים, מגרש ספורט ובית כנסת הפעיל בחגים ובשבתות.

תיירות

הישוב תיירותי, כמחצית מהמשפחות מתפרנסות מיחידות אירוח ותיירות לסוגיה .כמו כן אנו נמצאים במרכז התיירות הגולני וקרובים לאטרקציות תיירותיות, מסלולי טיולים וטבע קסום ביופיו.

איכות חיים

אנו זוכים מסביבנו לשקט נדיר, לאוויר נקי, מי שתיה משובחים, נוף עוצר נשימה ומזג אויר מושלם.

 

מה צופה לנו העתיד?

תכנית המתאר של היישוב כוללת 300 מגרשים ותתבצע בשלושה שלבים

●       שיווק שלב א (שכונת מצוק עורבים) הסתיים. שווקו סה"כ 100 מגרשים וכבר נבנו בתים על כ- 85% מהמגרשים.

●       שיווק שלב ב' מתחיל ממש בימים אלו והוא כולל 31 מגרשים מתוך 70 מתוכננים.

 

וכאן אתם נכנסים: משפחות צעירות המחפשות איכות חיים ומעוניינות לקחת חלק פעיל בבניית קהילה חסונה ביישוב מתפתח – מוזמנות אלינו להתרשמות !

 

אפשרויות בניה: אנו מציעים מגרשים לבנייה עצמית, מגרש של כדונם עם אפשרות לבניית 2 יחידות אירוח.

תוכניות דירה

zoom

מועצה אזורית גולן

ישובי הגולן נמצאים בעיצומה של צמיחה דמוגרפית וקליטה. אתם מוזמנים להתרשם מהישובים השונים ואפשרויות הקליטה המגוונות הקיימות בהם.

קרא עוד סגור