דירות חדשות באזור אזור ירושלים והסביבה - רמת דניה - ירושלים

שכונה על רמה בעיר קסומה

בקצה הדרומי של רמת דניה - אחת השכונות היוקרתיות והאיכותיות ביותר בירושלים - כשסביבו אוויר הרים צלול וצמרות ירוקות, בלב חורש טבעי ירוק, ניצב פרויקט חדש ויוצא דופן בנוף הירושלמי: פרויקט "רמת דניה" אשר עליו חתום היזם הוותיק בני נחמיה - אחד היזם הידועים והמוערכים בעיר.
פרויקט "רמת דניה" ממוקם במפגש הרחובות אבל-פן וגלבר שבקצה הדרומי של רמת דניה, ונהנה מנגישות גבוהה ביותר לעורקי התחבורה העיקריים של ירושלים כגון רחוב גולומב ושדרות מנחם בגין, ועם זאת גם מריחוק מסוים מהמרכז. שלווה, יופי ורמת מגורים אחרת.

לפתוח חלון כל בוקר אל פארק ירושלמי

פרויקט "רמת דניה" טבל בירוק מכל עבריו כשהוא מבצבץ מלבה של חורשה ומשקיף אל עבר פארק דניה הסמוך. אין דומה לתחושה הזו של לפתוח את החלון בבוקר אל נוף הררי מיוער ולנשום עמוק את ריח האורנים הירושלמי המשכר. תחושה זו עמדה לנגד עיניו של יזם הפרויקט. תחושה זו תהיה שגרת יומם של כל דיירי הפרויקט המיוחד הזה.

מגורי יוקרה מפנקים עם אופי ירושלמי אותנטי

פרוייקט "רמת דניה" מונה ארבעה בניינים מרהיבים בני שמונה קומות כל אחד. הם מעוצבים כיאה לבנייה הירושלמית המודרנית תוך הקפדה על פרטי האבן והפתחים המסורתיים. פיתוחו הסביבתי של הפרויקט מבטיח שילוב הרמוני עם הצמחייה הטבעית ויוצר רצף של שטחים ירוקים עם אוירה מיוחדת והתאמה מלאה לאקלים, לסגנון ולנוף הירושלמי.

אינספור אפשרויות ליהנות מהקסם

בפרויקט המגורים, מגוון רחב של דירות יוקרה ייחודיות בגדלים שונים ומטיפוסים שונים: דירות-גן, דירות-גג, דירות מיני-פנטהאוז ודירות פנטהאוז עם גגות ירוקים צמודים, דירות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים. המשותף לכולן הוא עיצוב אלגנטי בטוב טעם ומפרט עדכני המשלב מראה קלאסי - מודרני מאופק ואסתטי עם תכליתיות ונוחות. הרי יהא הנוף בחוץ עוצר נשימה ככל שיהא, בית שנעים לשהות בו הינו חשוב לא פחות ועל כן הושם דגש גם על אופיו ויופיו הפנימי של הפרויקט.

בקרת תהליך לשיפור איכות הבנייה

פרויקט "רמת דניה" מלווה ע"י מכון התקנים הישראלי באמצעות "בקרה בתהליך": מערך בדיקות יחיד מסוגו, השואף לספק לדייר בית איכותי ביותר. מומחי המכון, בעזרת סדרת בדיקות, מלווים את תהליך הבנייה החל משלב התכניות והמפרטים, דרך שלב הבנייה ועד שלב המסירה לדייר.

תוכניות דירה

zoom

חצרי א.ב.

בראש אשכול החברות עומד בני נחמיה, איש עסקים ירושלמי שחזון, עשייה ואהבת ירושלים הם נר לרגליו, מזה עשרות שנים.
בירושלים, בני נחמיה הקים את קינג דייויד רזידנס, פרויקט מגורים ייחודי ויוקרתי ברחוב קינג דיויד, אחד הרחובות היפים והיוקרתיים של ירושלים אשר נמצא במרחק הליכה מהעיר העתיקה והכותל המערבי.

בני נחמיה חרט על דגלו ביצוע פרויקטים מיוחדים המגדירים מחדש את תרבות הבניה והמגורים, החל מתכנון ועיצוב עדכניים, שימוש בחומרים מתקדמים, שירות דיירים לאורך כל שלבי הרכישה, וסטנדרטים חדשים של מקצועיות ואמינות.

פרויקטים נוספים שיזם בני נחמיה הם קניון נחמיה בקריית-שמונה, מרכזים מסחריים באשקלון ובראש-פינה ועוד.

קרא עוד סגור