דירות חדשות באזור אזור ת"א והמרכז - QUATRO רמלה המתחדשת

מתחם בן 14,000 מ"ר , בו יוקמו 180 יח"ד במיקום מרכזי ואטרקטיבי, בסביבת חיי קהילה תוססים במרכז הארץ, דירות מדהימות ומקום אידאלי לגידול הילדים, במחיר שניתן לעמוד בו.

בלעדי באתר הומלס- 2 דירות אחרונות בהחלט

החל מ840,000  ש"ח

במתחם קוואטרו מתכננים ארבעה בניינים בבנייה קוויה עם מגוון דירות רחב הכולל דירות 3,4,5 חדרים. הפרויקט צופה לשדרה מדהימה וממוקם באזור שקט, בסביבה טובה ונעימה, במרחק הליכה מהיכל התרבות, קניון עזריאלי, גני ילדים ובתי ספר.

המתחם מתוכנן לבנייה מעל קומה ציבורית הכוללת אזור קניות ואזורים ירוקים ופארקים סביבו. החזית המסחרית של המתחם פונה לרחוב וייצמן שהינו אחד הרחובות הראשיים והתוססים של רמלה.

 

 

תוכניות דירה

zoom

MSN ייזום ושיווק נדלן

השקעה בנדל"ן היא לא עניין של מה בכך - היא עניין למקצוענים. אנחנו מאמינים שהשקעה נדלנית יש לעשות בשיקול דעת ורק לאחר בדיקה מהותית של כל מרכבי העסקה.
בוטיק השקעות הנדל"ן, אמ.אס.אן ייזום ושיווק נדל"ן,  אותו הקמנו חרט על דגלו כמה עקרונות יסוד: מקצועיות, אמינות ושירות.
אנו מזמינים אותך להצטרף לחוג לקוחותינו ולבחון אותנו בעצמך.

חברת MSN השקעות נדל"ן הוקמה ע"י אנשי מקצוע מנוסים אשר חברו יחדיו כדי להקים בוטיק  המתמחה בהשקעות נדל"ן בדרך אחרת. החברה מתמחה במתן מכלול שירותים מקצועיים לכל תחום הנדל"ן והיא עובדת מול גופים ויזמים מכל רחבי הארץ. החברה מורכבת מצוות יועצי נדל"ן מוסמכים ובעלי ניסיון של שנים רבות בתחום. ב MSN אנו מתמחים במציאת פתרון לצרכים המשתנים של לקוחותינו, תוך סקירה וניתוח של כל ההיבטים הרלוונטיים באמצעות שיתוף פעולה עם בעלי מקצוע מובילים בתחום : עורכי דין,שמאי מקרקעין, מהנדסים ועוד. יועצי הנדל"ן בחברה הם  מהמקצועיים ומהמנוסים שיש בשוק הנדל"ן בארץ. היועצים שלנו נמצאים בקשר הדוק עם כל הגורמים המשפיעים בשוק הנדל"ן ועובדים בשיתוף פעולה עם בעלי המקצוע המובילים בתחום (עו"ד, אדריכלים, שמאים וכו'). בראש בוטיק השקעות הנדל"ן MSN עומד גיל מולכו שמביא עמו ניסיון עשיר בתחום איתור נכסים, תמחור פרוייקטים ושיווק נכסי נדל"ן.

קרא עוד סגור