דירות חדשות באזור אזור ת"א והמרכז - צמרות הרא"ה

דירות 4,3,2 חדרים החל מ- 1,195,000 ש"ח

פריסאל ל- 5 דירות ראשונות!

 
בלב רמת גן, היכן שהכול קורה, אנו בונים בימים אלו פרויקט דירות צעיר, חדשני ואיכותי המותאם במיוחד לאנשים צעירים, זוגות צעירים ואנשים שנשארו צעירים בנפשם. הפרויקט כולל צמד מבנים יוקרתיים המכילים דירות בוטיק 2 ,3 ו- 4 חדרים, המאופינות בעיצוב אלגנטי וחדשני הכולל תכנון פונקצוינלי, עם דגש על בניה חדשה ואיכותית, בסטנדרט גבוה והקפדה על כל הפרטים הקטנים שיהפכו את חוויית המגורים שלכם למושלמת.
 
הכול במרחק נגיעה - צריך רק להיות במקום הנכון
הפרויקט ממוקם בליבה של העיר רמת גן, ברחוב הרא"ה, פינת שדרות ירושלים הממוקם במרחק הליכה ממרכז מרום נווה המפואר, לא משנה מה אתם אוהבים או צריכים - אנחנו מבטיחים שתמצאו אותו לידכם. סביב הבניין תוכלו ליהנות ממרכזי הבילוי והפנאי הטובים ביותר שיש לעיר רמת גן להציע - ברים, מסעדות, בתי קפה, מרכזי קניות ועוד.
יש לכם ילדים? בקרבת המבנה תמצאו גני ילדים, בתי ספר, מרפאות ופארקים.
העבודה היא חייכם? מרכזי העסקים הגדולים ברמת גן, מתחם הבורסה ובנייני משרדים, נמצאים ממש לידכם - אבל לא קרוב מידי...

מפרט טכני בסטנדרט גבוה
פרויקט צמרות הרא"ה מציע בכל אחת מהדירות את הסטנדרט הגבוה ביותר. ריצוף גרניט פורצלן60/60, מטבח ייחודי שעוצב במיוחד עבור הפרויקט, שיש אבן קיסר - מס' דגמים לבחירה, אבזור חדרי הרחצה בארונות יוקרתיים, ברזים וכיורים מעוצבים, אסלות ואמבטיה מובחרים ועוד...

גמישות אדריכלית - בונים לפי טעמכם האישי
כצעד חדשני וכדי לגרום לכם להרגיש הכי בבית שאפשר, אנו מציעים לכם לשנות את עיצוב חללהבית לפי טעמכם האישי. בפגישה אישית עם אנשי המקצוע שלנו, תוכלו לתכנן ולשנות את חלל הבית כך שיתאים בדיוק לצרכים ולהעדפות האישיים שלכם.
אז למה אתם מחכים? הגיע הזמן לרדת מהגדר 
ולהתקדם לצמרות הרא"ה.

תוכניות דירה

zoom

שמי אשקלוני - ייזום ובניה

חברת שמי אשקלוני עוסקת ביזמות ובביצוע עבודות בניה של פרויקטים למגורים בדגש על גוש דן.

הטיפול בפרויקט מבוצע החל משלב התכנון, דרך עבודות השלד, כל עבודות הגמר ועד המסירה הסופית ללקוח. הביצוע מתאפיין באיכות בניה ורמת גימור עדכניות ואיכותיות ביותר. החברה עוסקת בהיקפים שונים של פרויקטים החל בבניה צמודת קרקע ללקוחות פרטיים ועד פרויקטים רחבי היקף ובעלי עשרות יחידות דיור, כמו כן ביצוע עבודות קבלניות עבור קבוצות רכישה ו/או מוסדות – בתי מלון, דירות להשכרה ועוד…

קרא עוד סגור