דירות חדשות באזור אזור ת"א והמרכז - אסף 24 רמת גן

אסף 24 רמת גן

במקום הטוב ברמת גן, בשכונה צעירה הסמוכה לשנקר ובגבה של שכונת ותיקים, מוקם בניין בוטיק חדשני בן 8 קומות. בכל קומה שלוש יחידות בלבד, דירות 3 ו-4 חדרים מפוארות, דירות גן ופנטהאוזים ייחודיים. כל הדירות מאופיינות במפרט עשיר ויוקרתי, סטנדרט גבוה ועיצוב חדשני ומודרני. כדיירי הבניין תיהנו משירותן של שתי מעליות חדשניות ושני מרתפי חניה שיבטיחו לכם חניה נוחה ונגישות מהירה לביתכם החדש. 

באסף 24 משפחתכם תזכה למגורים ברחוב שקט באזור צעיר ומבוקש לצד מוסדות החינוך מהטובים בארץ. בפינת חמד שקטה ושלווה תיהנו מקרבה לפארק הירקון, לקניון אילון, למתחם הבורסה, נגישות לצירי תנועה מרכזיים ומרחק נגיעה מהעיר הגדולה תל אביב. 

את שעות הפנאי תוכלו לבלות יחד במרפסת הפרטית, באחת מהגינות הרבות הפזורות סביב או בפארק הירקון הקרוב בפיקניק משפחתי, טיול לאורך השבילים הירוקים, רכיבה על אופניים או שייט רגוע בנחל הירקון. 

דירת החלומות שלכם נמצאת עכשיו בהישג ידכם, בלב האזור המבוקש ביותר.

תוכניות דירה

zoom
  • מפה
  • תמונת רחוב
  • דירות שנמכרו באיזור

א.י. ברזילי נכסים בע"מ

א.י. ברזילי נכסים בע"מ - מאמינים שסוד ההצלחה טמון ביסודות

במרכז הפעילות של א.י. ברזילי ניצב מאז ומתמיד הלקוח. כחברה משפחתית, אנו רואים בלקוחותינו את הממליצים הטובים ביותר שלנו. אנו מאמינים כי שלושת היסודות עליהם מושתת חזון החברה, הם הגורמים בעלי ההשפעה הגדולה ביותר על הצלחת החברה, שותפיה, ספקיה ולקוחותיה.

אנו מחויבים למקצועיות

א.י. ברזילי פועלת מתוך שאיפה למצוינות. בכל הפרויקטים שבנינו עד היום, הקפדנו על הסטנדרטים הגבוהים ביותר, אנשי המקצוע הטובים ביותר, שיטות הבנייה וחומרי הגלם המתקדמים ביותר ותקני הבטיחות, האיכות והסביבה המחמירים ביותר.

אנו מחויבים לשירותיות

א.י. ברזילי שואפת ל-100% לקוחות מרוצים. כבעלי החברה, יש לנו מחויבות מלאה להיות אנשי הקשר של לקוחותינו, לייצגם וללוות אותם בכל שלבי הפרויקט. אנו מקפידים על גמישות מרבית, יחס אישי, מהיר, מקצועי ואדיב לאורך כל התהליך, ומחויבים לשביעות רצון לקוחותינו גם בשנים הבאות.

אנו מחויבים לאמינות

א.י. ברזילי נוהגת ביושר, בהוגנות ובאמינות. אנו מעמידים לרשות לקוחותינו את הביטחונות הטובים ביותר. כחברה משפחתית אנו שומרים בקפדנות על שיתוף פעולה, פתיחות ושקיפות עם לקוחותינו, ספקינו ושותפינו המקצועיים, ומחויבים להצלחתנו המשותפת.

קרא עוד סגור