דירות חדשות באזור אזור השפלה והסביבה - אתנה במושבה

אתנה במושבה/ אתנה באם המושבות

קרוב קרוב לתל אביב, ובסמוך למיטב נקודות העניין של העיר פתח תקווה, מוקם פרויקט המגורים היוקרתי אתנה במושבה המספק נגישות מלאה למרכזי העניינים של העיר והמדינה, מבלי להתפשר על איכות חיים מושלמת.
הבניין החדש בשכונת אם המושבות כולל 11 קומות ו - 42 יחידות דיור, בסטנדרט עשיר ובגדלים שונים. תמהיל הדירות כולל דירות בנות ארבעה,, חמישה ושישה חדרים, דופלקסים ופנטהאוזים. דיירי הבניין ייהנו ממרפסות שמש רחבות ידיים וממחסן צמוד לכל אחת מהדירות.

תוכניות דירה

zoom
  • מפה
  • תמונת רחוב
  • דירות שנמכרו באיזור

אתנה חברה לבנייה בע"מ

אודות

תנה חברה לבניה הינה חברת בניה ויזמות  בנדל"ן. אתנה יוזמת, מתכננת, בונה ומשווקת דירות למגורים. החברה הינה דור שלישי של קבלנים בארץ.
 
אתנה הינה מיזוג של עופר קופמן חברה לבנין ,הקיימת משנת 1985, עם שני משקיעים אסטרטגים,האחים כרמלי, יזמי הייטק מארה"ב ויזמים בשוק הנדל"ן  משנת 2004,  ושלום פפיר, שותף לשעבר בחברת אוסיף, עוגן ואביב, הפועל בשוק הנדל"ן משנת 1970 . 
   
הקבוצה בונה מתחמי מגורים איכותיים וייחודיים. אתנה מציבה סטנדרט תכנון, עיצוב ושירות יוצא דופן, המבוסס על תפיסת מגורים של העידן החדש.
במרוצת השנים, רכשה החברה שם של איכות ומצויינות, עמידה בלוחות זמנים ויכולת תכנון מקורית, המשתקפת בכל הפרויקטים עליהם היא חתומה .
 
  
קרא עוד סגור