דירות חדשות באזור אזור השרון והסביבה - אשדר וקאנטרי

 

במיקום הטוב ביותר בקריית השרון, בניין אחרון בפרויקט המצליח "אשדר וקאנטרי" – פרויקט ייחודי בשכונה ייחודית, המעמידה את ערך המשפחתיות והילדים במרכז.

התכנון הסביבתי והארכיטקטוני עוצר הנשימה כולל קאנטרי קלאב משוכלל, המהווה מרכז פעיל ותוסס. מגדל אשדר בעל תכנון פונקציונאלי, קפדני ומדויק שכולל מגוון רחב של יחידות דיור מרווחות עם מפרט עשיר במיוחד. רק 3 דירות בקומה!

במיקום מצוין, מול חורשה רחבת ידיים, מוצעות דירות גדולות ומיוחדות עם נוף פתוח.

הזדמנות אחרונה בהחלט : רק עוד 9 דירות במגדל אשדר וקאנטרי !!!!

דירות 5 חדרים החל מקומה 16 : 2,100,000

 

תוכניות דירה

zoom
  • מפה
  • תמונת רחוב
  • דירות שנמכרו באיזור

אשדר

אשדר-חברה לבניה בע”מ, מיסודה של קבוצת אשטרום. החברה הקימה עד היום מאות פרוייקטים הכוללים עשרות אלפי דירות וקוטג'ים והיא מן המובילות בחברות הבניה בישראל. אשדר מתמחה בבניית שכונות המעניקות לדייריהן תפיסה סביבתית כוללת ומשלבות שירותים קהילתיים, גינות ירוקות, מרכזי קניות ועוד יתרונות רבים ההופכים דירה של אשדר להרבה יותר מארבעה קירות. אשדר מעסיקה את מיטב אנשי המקצוע ומקדישה מחשבה ומאמצים רבים בכדי להפוך כל דירה בפרוייקט שלה לחלק משכונה המעניקה לתושביה את תנאי המגורים הטובים ביותר.
החל משנת 2000, פועלת אשדר במרץ והתמדה גם בתחום ההתחדשות העירונית.
שנת2007, פיתחה אשדר מחלקה ייעודית ומקצועית המטפלת בתהליכי תמ"א 38. תכנית ההתחדשות שואפת להפגיש בין הישן לחדש, לתת רענון ויזואלי וצבע חדש לעיר מתוך הבנה כי אפשרויות הבנייה החדשה באזור המרכז מתמעטות.

קרא עוד סגור