דירות חדשות באזור אזור ירושלים והסביבה - בתי סיידוף

 

בתחילת המאה, הניח יצחק סיידוף המנוח את אבן הפינה ל"בתי סיידוף" – שכונה ירושלמית מיוחדת במינה. הבניין היפהפה והייחודי ניצב בלב ירושלים ומהווה סמל עד היום, עבור רבים מתושבי העיר. הבניין מסמן את יכולתה של העיר לשמר את יופייה הקדום יחד עם התחדשותה הבלתי פוסקת.

חברת אשדר החלה בפרויקט שחזור בתי סיידוף הישנים, אשר סביבם יוקם מתחם קסום ומיוחד המציע דירות חדשות בירושלים. בלב המתחם ייבנה מגדל מגורים יוקרתי אשר יתנוסס מעל האזור כולו ותקיף אותו חצר פנימית מטופחת. במרחק הליכה קצר מבתי סיידוף, תוכלו להתרשם מהקולות, הצבעים והטעמים המאפיינים את שוק מחנה יהודה, ולא רחוק משם תוכלו למצוא את העיר העתיקה והקדושה, חומות העיר, הכותל, הר הבית, מגדל דוד ומרכזי התרבות של העיר.

מיקומו הגבוה של הפרויקט וגובהו של המגדל, מבטיחים לכם נוף קסום ועוצר נשימה של כל הרי ירושלים והעיר העתיקה, מהר הבית ועד להר הזיתים – כך שתרגישו כל ירושלים נמצאת ממש בכף ידכם. זוהי הזדמנות חד פעמית למצוא דירה חדשה באזור זה של ירושלים!

 

תוכניות דירה

zoom
  • מפה
  • תמונת רחוב
  • דירות שנמכרו באיזור

אשדר

אשדר-חברה לבניה בע”מ, מיסודה של קבוצת אשטרום. החברה הקימה עד היום מאות פרוייקטים הכוללים עשרות אלפי דירות וקוטג'ים והיא מן המובילות בחברות הבניה בישראל. אשדר מתמחה בבניית שכונות המעניקות לדייריהן תפיסה סביבתית כוללת ומשלבות שירותים קהילתיים, גינות ירוקות, מרכזי קניות ועוד יתרונות רבים ההופכים דירה של אשדר להרבה יותר מארבעה קירות. אשדר מעסיקה את מיטב אנשי המקצוע ומקדישה מחשבה ומאמצים רבים בכדי להפוך כל דירה בפרוייקט שלה לחלק משכונה המעניקה לתושביה את תנאי המגורים הטובים ביותר.
החל משנת 2000, פועלת אשדר במרץ והתמדה גם בתחום ההתחדשות העירונית.
שנת2007, פיתחה אשדר מחלקה ייעודית ומקצועית המטפלת בתהליכי תמ"א 38. תכנית ההתחדשות שואפת להפגיש בין הישן לחדש, לתת רענון ויזואלי וצבע חדש לעיר מתוך הבנה כי אפשרויות הבנייה החדשה באזור המרכז מתמעטות.

קרא עוד סגור