דירות חדשות באזור אזור ת"א והמרכז - רחוב צה"ל 111

פרויקט הבנייה ברחוב צה"ל הוא דוגמה מצוינת לפרויקט תמ"א 38 המציע מגורים בסביבה איכותית וירוקה, הכוללת את כל השירותים הנדרשים למשפחה הממוצעת ופארק צמוד בסמוך, וזאת מבלי להתפשר על רמת בנייה חדשנית בסטנדרט גבוה.
במהלך הבנייה, הבניין הקיים ישופץ באופן מלא והתשתיות הקיימות יחוזקו באופן יסודי. כמו כן, יוספו לבניין 14 יחידות דיור חדשות, לובי מהודר ומעליות.

תוכניות דירה

zoom
  • מפה
  • תמונת רחוב
  • דירות שנמכרו באיזור

אשדר

אשדר-חברה לבניה בע”מ, מיסודה של קבוצת אשטרום. החברה הקימה עד היום מאות פרוייקטים הכוללים עשרות אלפי דירות וקוטג'ים והיא מן המובילות בחברות הבניה בישראל. אשדר מתמחה בבניית שכונות המעניקות לדייריהן תפיסה סביבתית כוללת ומשלבות שירותים קהילתיים, גינות ירוקות, מרכזי קניות ועוד יתרונות רבים ההופכים דירה של אשדר להרבה יותר מארבעה קירות. אשדר מעסיקה את מיטב אנשי המקצוע ומקדישה מחשבה ומאמצים רבים בכדי להפוך כל דירה בפרוייקט שלה לחלק משכונה המעניקה לתושביה את תנאי המגורים הטובים ביותר.
החל משנת 2000, פועלת אשדר במרץ והתמדה גם בתחום ההתחדשות העירונית.
שנת2007, פיתחה אשדר מחלקה ייעודית ומקצועית המטפלת בתהליכי תמ"א 38. תכנית ההתחדשות שואפת להפגיש בין הישן לחדש, לתת רענון ויזואלי וצבע חדש לעיר מתוך הבנה כי אפשרויות הבנייה החדשה באזור המרכז מתמעטות.

קרא עוד סגור