דירות חדשות באזור אזור השרון והסביבה - פרויקט AGAM

שמורת אגמים בנתניה הינה שמורת טבע מוגנת,הכוללת אגם עשיר בצמחיה ובעלי כנף הפעילה בעיקר בתקופת החורף ומולה חוף הים של נתניה, הנחשב לרצועת החוף הארוכה והיפה ביותר בישראל. חווית המגורים הרב עונתית, יחד עם החיבור לטבע ולגלי הים,יוצרים תחושה של חופש,איכות חיים וסטייל כמו שתמיד רציתם,כמו שתמיד חלמתם. 

התכנון שמשלים את החוויה

60 הדירות בפרויקט,תוכננו ע"י משרד האדריכלים "כנען-שנהב" ממשרדי האדריכלים המובילים בישראל,המתמחים בתכנון פרויקטים ייחודיים המציבים סטנדרטים חדשים של יוקרה ואיכות,המכתיבים את הקצב והסגנון של תחום המגורים בישראל. בכדי לשמור על צביונה הייחודי של שמורת טבע ולאפשר הרמוניה מושלמת בין עולם הצומח, החי והטבע האנושי,תוכנן AGAM באופן שישמור על איכות הסביבה,הצבע והנוף.

לכל עונה אופי משלה, גם לכל דירה 

פרויקט בוטיק בלב שמורת טבע, כך הגדרנו את פרויקט AGAM והפכנו אותו לפרויקט המוביל של שכונת אגמים. פרויקט הבוטיקAGAM מאופיין בתכנון ייחודי כמעט לכל דירה, כמו לעונות השנה, גם לדירות בפרויקט הקדשנו אופי, סגנון וצבע.התכנון והחשיבה הקפדנית מעניקים ל AGAM צביון אקסקלוסיבי המשלב בחוכמה את יתרונות האזור וסופח אותם אליו. החלונות הגבוהים מעניקים תחושה של מרחב ומכניסים את נופי האגם והים פנימה,הם רק חלק מהפרטים להם נתנו מחשבה ודגש בכדי לשלב את כל העולמות בבית החדש שלכם.

תוכניות דירה

zoom
  • מפה
  • תמונת רחוב
  • דירות שנמכרו באיזור
קרא עוד סגור