דירות חדשות באזור אזור השפלה והסביבה - g.v special edition

הצלחה בהמשכים…

Green valley הפרויקט הראשון שהוקם בשכונה הירוקה ביבנה, מזמין אתכם לעלות לשלב הבא ולגלות את Green valley השלב הבא, מגדלי יוקרה במהדורה מוגבלת, המשתלב בהרמוניה מושלמת עם תפיסת החיים של השכונה הירוקה ושל טרנד החיים החדש של העולם.

קומפלקס החיים החדש שיצרנו כאן, מוביל את השכונה הירוקה ומציב את הסטנדרטים הגבוהים ביותר, הדירות הגדולות ביותר והמפרטים המפנקים ביותר, במהדורה מוגבלת לשני מגדלים בלבד.

אקולוגיה

הטרנד האקולוגי שכבש את העולם, נולד מתוך מטרה לשמור על עולם נקי, ירוק ובריא, בכל תחומי החיים. התפיסה גורסת ששמירה על הקיים ויצירת סביבה נקייה, שימוש בחומרים ממוחזרים וטבעיים ישפיעו על איכות החיים שלנו ושל הדורות הבאים. מגמת הבנייה הירוקה תופסת תאוצה בעולם ובישראל, המטרה היא ליצור סביבת מגורים נקייה המורכבת מרחובות ירוקים, שיאפשרו לתושבים ולילדיהם להגיע בבטחה לגינות הציבוריות הרבות והפארקים ויצמצמו את רעש המכוניות וזיהום האוויר. השכונה תכלול מסלולים מוצלים להליכה ולאופניים, ציפוי אבן למבנים, חיבור קומתי למערכת אשפה פנאומטית, הראשונה בישראל, מערכות בידוד מתקדמות, תקני איטום מחמירים ואלמנטים נוספים המאפיינים שמירה על איכות הסביבה. סיפור אהבה בין איכות לסביבה. בין יוקרה ובין אקולוגיה.

דירות למכירות ביבנה בפרויקט ייחודי

ב-green-valley תוכלו לבחור את הבית הבא שלכם, מתוך תמהיל דירות מגוון, העונה על צרכיהם של זוגות צעירים, משפחות צעירות ומשפרי דיור. בפרויקט דירות חמכערה ביבנה במפרטים של 4, 4.5 ו-5 חד’, מיני פנטהאוזים, פנטהאוזים וגולת הכותרת – דירות לופט מעוצבות, בסגנון שטרם הכרתם, בדיוק כמו בערים הגדולות בעולם.

פרויקט green-valley מתוכנן להיבנות כקומפלקס של מספר מבנים מפוארים, הכוללים את מיטב המפרט הטכני החל מהלובי ועד לכניסה לבית. בכל בניין יבנה מועדון דיירים וחדר כושר מאובזר.

* אזור מגורים מבוקש הנהנה מעליה מתמדת בערך הנכסים.

* נגישות גבוהה‮: רק 51 דקות ברכב מת"א‮, גישה לכביש 6 ותחנת רכבת במרחק הליכה.‮

* מערכת חינוך מודרנית ומסורה המציבה את הילדים במרכז.

* נגישות גבוהה לאזורי המסחר והשירותים בבאר יעקב ובסביבה.

* אזור רווי‮ מרחבים ירוקים.

* גני משחקים ומתקני פנאי

תוכניות דירה

zoom
  • מפה
  • תמונת רחוב
  • דירות שנמכרו באיזור
קרא עוד סגור