דירות חדשות באזור אזור השפלה והסביבה - לב הדרים

שכונה פרטית איכותית בלב הירוק של רחובות

לנשום עמוק ולהרגיש את החיים הטובים, זה הזמן להכיר מקרוב סגנון מגורים חדש, המשתלב עם עם צביון כפרי. להשלמת התמונה יצרנו עבורכם שכונה פרטית, אקסקלוסיבית ואיכותית, המאפשרת שמירה על איזון נכון ואורח חיים מושלם למשפחה, מרחק נגיעה מהעיר, ממכון ויצמן, מפארק המדע ומאזורי הבילוי, המסחר והתרבות של רחובות. פרץ בוני הנגב, מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, יוצרים עבורכם חלום בלב העיר, בשכונה פרטית איכותית,המשלבת בהרמוניה מושלמת ניחוחות של עיצוב,איכות ויוקרה.

המושבה שהפכה לעיר המדע והתרבות

העיר רחובות נוסדה בשנת תר"ן (1890), תחילה כמושבה ציורית שהתבססה על גידול כרמים ומאוחר יותר התפרסמה כ" עיר ההדרים " של ישראל, בזכות בתי האריזה של פרדסי האזור שהיו הגדולים בארץ. עם עם הקמתו של מכון ויצמן למדע, התווספו פקולטות ומכוני מחקר מהמובילים בישראל, וצביונה של המושבה השתנה. ממושבה כפרית – ציורית,הפכה רחובות לעיר מובילה ומתקדמת, שהציבה את החינוך, המדע והתרבות בראש סדר העדיפויות, מעל לכל עיר אחרת בישראל, בזכות שינוי זה גדלה רחובות והפכה בשנתה ה 120 לאחת הערים המשגשגות והאטרקטיביות בישראל. למרות התפתחות המואצת, שומרת העיר עדיין על צביונה וקסמה המיוחד,את כל אלו תוכלו לפגוש בכל יום בשכונה הפרטית " לב הדרים " שנולדה מתוך המושבה הישנה לעיר החדשה והמובילה של אזור השפלה.

ניחוח של עיצוב, תכנון ויוקרה

בפרויקט "לב הדרים" תוכלו למצוא תמהיל מגוון ורחב של דירות, כולן מתוכננות באופן פונקציונלי וגמיש, פתוחות לכל רעיון או עיצוב. דירות 4 ו- 5 חד' דופלקסים ופנטהאוזים מפוארים, בעלי תכנון ייחודי מבית האדריכל סלו בן עמי ולכולן ומרפסות שמש גדולות ומפרטים מפנקים במיוחד בכל דירה . להשלמת התכנון והעיצוב, חשבנו על הפרטים הקטנים ויצרנו עבורכם שכונת מגורים אינט

תוכניות דירה

zoom
  • מפה
  • תמונת רחוב
  • דירות שנמכרו באיזור
קרא עוד סגור