דירות חדשות באזור אזור ת"א והמרכז - בלבן , חולון
קבוצת גבסו מביאה את הבניה האיכותית שלה גם לחולון, ומתחילה לבנות את פרויקט "הבית בפארק בלבן".
 
הפרויקט ממוקם בלב "פארק בלבן" בשכונה הוותיקה, המבוקשת והיוקרתית בחולון – מפדה אזרחי. כמו כן, יציאה מהירה לכביש 4 הופכת את המיקום לנגיש ונוח.
 
בפרויקט חמישה מבנים דו-משפחתיים מפוארים הכוללים 3 קומות: מרתף, קומת כניסה וקומת חדרים, עם אופציה לעליית גג. בבתים הושקע תכנון אדריכלי מרהיב ומפרט טכני עשיר ומפנק.
 
הבתים ממוקמים ברחוב שקט בסמוך לגני ילדים ובתי ספר, ובמרחק הליכה ממרכזי קניות ומרחובות שוקקי החיים של חולון.
 
לכל רוכש יינתנו ערבות בנקאית ותנאי תשלום גמישים ונוחים.
הצטרפו לאלפי משפחות אשר בחרו ורכשו את ביתן מקבוצת גבסו!
 
התחלת בניה: דצמבר 2015

תוכניות דירה

zoom
  • מפה
  • תמונת רחוב
  • דירות שנמכרו באיזור

קבוצת גבסו

בקבוצת גבסו בונים באהבה אמיתית למקצוע! החברה מתמחה בייזום ובביצוע פרויקטים נדל"ניים איכותיים. ארבעת הבנים: גבי, עמי, חיים ואילן, ממשיכים את מסורת הבנייה של האב, ממנו הם קיבלו את האהבה לתחום וממנו גם ירשו את הדחף היזמי והראייה העסקית.

קבוצת גבסו מבצעת בעצמה את עבודות הבנייה ובעלת סיווג קבלני גבוה. היא נמנית בין חברות הנדל"ן המובילות והוותיקות בארץ, ונהנית מאיתנות פיננסית ושיתוף פעולה צמוד עם המערכת הבנקאית בישראל לאורך כ-60 שנות פעילותה.

במהלך שנות פעילותה יזמה והקימה החברה אלפי יחידות דיור ומאות אלפי מ“ר של בנייה פרטית וציבורית. חוסנה הכלכלי, כמו גם האיכות, המקצועיות, צוות העובדים המיומן, ושביעות רצונם של הרוכשים מאלפי יחידות הדיור שנבנו על ידינו – הם שהפכו את קבוצת גבסו למותג מוביל ויציב בענף הנדל"ן ומאפשרים לחברה לעמוד ברף העליון בסטנדרט הבניה הקיים בישראל!

קרא עוד סגור