דירות חדשות באזור אזור השרון והסביבה - DORI BEST

השטחים הירוקים בהוד השרון אינם מסתיימים בנוף. העיר שופעת פארקים רחבי ידיים וגנים מוריקים ומזמינים. פארק עתידים הסמוך לפרויקט, הוא ריאה ירוקה וקסומה, המושכת ילדים ומבוגרים, ליהנות מבילוי נעים וספורטיבי בין שביליו, על מגרשי המשחקים, משטחי הגלגליות וגינת הכלבים. הטיפוח העירוני המוקפד זיכה את הוד השרון, שנה אחר שנה, בחמישה כוכבי יופי ובתואר הרשות הירוקה בישראל, במסגרת תחרות קלינטק 2013. בנוסף לפלוס הירוק, במרכזי הקניות החדשים והמהנים בעיר: קניון רננים ועזריאלי הוד השרון ובקניון G בכפר סבא הסמוכה, ניתן להתחבר לאינספור חוויות, פעילויות, בילויים וסרטים.

 

תחנת הרכבת של הוד השרון ממוקמת גם כן ברחוב סוקולוב, כך שלדיירים יש אפשרות לבחור באופציה הירוקה ולהגיע לכל מקום בארץ בלי להזיז את הרכב מהחנייה. כמו כן, רשת שבילי אופניים מסועפת, עתידה להפוך את הרכיבה לנעימה יותר.

שני מגדלי מגורים בני 15 קומות. המגדלים כוללים 128 יחידות דיור ובנויים מעל מפלס חניה תת-קרקעי משותף. שטח הפרויקט: 
24,900 מ"ר.

תוכניות דירה

zoom
  • מפה
  • תמונת רחוב
  • דירות שנמכרו באיזור

א.דורי


קבוצת א. דורי - 50 שנות יצירה, ייזום ובניה, במרוצתן הלכו והשתבצו בנוף, מצפון ועד דרום - שכונות ומיזמי מגורים יפהפיים, ששינו ללא הכר את תרבות המגורים בארץ.

בין הפרויקטים המוכרים שנבנו על ידי קבוצת א. דורי - “מגדלי צמרות”, מגדלי W, YOO ו-G, אייקונים מוכרים ואהובים שהטביעו את חותמם על קו האופק ותיבלו את החיים האורבניים בקצב דינמי, מתקדם ומרתק. ועתה מצטרפים אליהם Dori Dream בקרית מוצקין, Dori Best בהוד השרון ו-Villa Dori בנס ציונה. יש למה לחכות!

קרא עוד סגור