דירות חדשות באזור כל הארץ - יובל משכנתאות

חברת "יובל משכנתאות" הינה חלק מקבוצת "יובל פיננסים", התאגיד הביטוחי המוביל בישראל, והיא הגוף המתמחה בביטוחי משכנתא, דירה ותכולה.

משמעות השם של הקבוצה "יובל", היא, למעשה, ראשי התיבות של יעוץ וליווי בדרך לחיסכון ולכן מטרתה, ומטרת מנהליה, עובדיה ואנשי המקצוע בה, גלויה וברורה- לדאוג שאתם, הלקוחות, תקבלו הרבה יותר זכויות והישגים בתמורה לכמה שפחות הוצאות ועלויות נלוות לבנקים למשכנתאות, לחברות הביטוח ולרשויות המדינה ובכך להקל, עד כמה שאפשר, את הדרך לנכס הפרטי- בין אם המדובר על נכס למגורים, להשקעה או למסחר.

שוק הנדל"ן היום הוא שוק מלא באי ודאות, שוק תזזיתי שקשה מאוד לחזות לאן פניו הולכות ומתוך כך גם שוק המשכנתאות הוא ספקולטיבי ולא קל לניווט, זו הסיבה העיקרית, והמרכזית, שחייבים להיעזר באנשי מקצוע בתחום הפיננסים והמשכנתאות לפני כל קבלת החלטה שכרוכה בשינוי איכות ורמת החיים, שתלווה אתכם לאורך עשורים ארוכים ושתשנה עבורכם, באופן מיידי, את אופן ניהול תקציב הבית והמשפחה.

באמצעות אנשי המקצוע המיומנים והמנוסים של חברת "יובל משכנתאות", שהינה חברה עצמאית ואובייקטיבית שאינה קשורה לשום גוף פיננסי מתחום המשכנתאות והנדל"ן, הדרך שלכם ליצירת תמהיל משכנתא נכון והגיוני עבורכם ועבור האפשרויות שלכם ולמציאת האפיק, מסלול המשכנתא, המתאים ביותר לצרכיכם וליכולותיכם, תהיה דרך סלולה, פתוחה לרווחה וכדאית.

אנו נלווה אתכם לכל אורך הדרך, ניגש אתכם, ועבורכם, לפגישות עם הבנקים ועם חברות הביטוח ונדאג לאינטרסים שלכם עד לחתימה המיוחלת על המשכנתא וגם לאחריה, לכל צורך ולכל בקשה.

תוכניות דירה

zoom