דירות חדשות באזור אזור ת"א והמרכז - עדן TOWER פארק הים מטויב

הפרויקט

הזדמנות אחרונה לגור על קו החוף של גוש דן - מגדל המגורים עדן טאוור (EDEN TOWER) פארק הים מציע שילוב מושלם של מיקום מנצח בלב שכונת פארק הים החדשה בבת ים ותמהיל דירות איכותי עם נוף לים במחירים המשתלמים ביותר על קו החוף בגוש דן - החל מ-1,439,000 ₪ - והכל במרחק נסיעה של 5 דקות מתל-אביב!

מגדל עדן טאוור  EDEN TOWER  נישא לגובה של 45 קומות על רצועת החוף בשכונת פארק הים החדשה ומציע תמהיל דירות מגוון של דירות 3,4,5 חדרים עם נוף מרהיב ממרפסות הדירות.

הסביבה

עדן טוואר שוכן בפינת הרחובות יוחנן הסנדלר-הקוממיות בלב שכונת פארק הים החדשה – "הסיטי החדש של גוש דן" - פרויקט הדגל של עיריית בת ים, מתחם מגורים חדש על רצועת החוף של העיר הצופה לאחת מרצועות החוף הכי יפות בישראל וכולל פארק חוף מרהיב של כ-200 דונם שחלקו שמורת טבע. במרכז המתחם ייבנו מבני ציבור רבים כגון גני ילדים, בתי כנסת ועוד. המתחם ממוקם במרחק הליכה קצרה מכל הנקודות המרכזיות בעיר ומציע נגישות קלה ומהירה לצירי תנועה ראשיים ולרכבת הקלה – הקו האדום.

הדירות

EDEN TOWER בת ים מציע תמהיל דירות מגוון ואיכותי הכולל דירות 3, 4, 5 חדרים,במחירים אטרקטיביים ביותר – החל מ-1,439,000 ₪ לדירת 3 חדרים. הדירות כוללות מרפסות שמש המשקיפות לנוף מרהיב על רצועת החוף של בת ים, מחסן וחניה ותכנון אדריכלי מוקפד.

השותפים לדרך

פרויקט עדן טוואר מנוהל על-ידי נבחרת של מקצוענים עם עשרות שנים של ניסיון בתחום ובראשה, אלדר השקעות מקבוצת אלדר, חברה מובילה ומנוסה ליזמות נדל"ן, ניהול וארגון קבוצות רכישה עם צבר פרויקטים בשלבים שונים של תכנון, ביצוע ואכלוס ברמת גן, כפר סבא והרצליה. אדריכל הפרויקט הינו דב קורן, מומחה לתכנון שכונות מגורים ותוכניות בינוי עירוניות. הליווי המשפטי בפרויקט מנוהל על-ידי המשרד המוביל בישראל – הרצוג פוקס נאמן.

קבוצת רכישה. אומדן עלות משוער. ט.ל.ח

תוכניות דירה

zoom

אלדר השקעות

אלדר השקעות

אלדר השקעות
מתמחה ביזום פרויקטי נדל"ן רבים בישראל, תוך התמקדות בקבוצות רכישה. החברה שמה לה למטרה להיות המובילה באיכות תהליך היזום. פרויקט הדגל של אלדר השקעות הוא מגדל "מרום נגבה" ברמת גן, המתנשא לגובה של 32 קומות ובו 120 יח' דיור. הפרויקט בביצוע על-ידי חברת אלקטרה בניה.
לאחרונה הושלם בהצלחה גיבוש קבוצת רכישה נוספת של אלדר השקעות בשכונה הירוקה במערב כפר סבא – "הבית בירוקה".

קבוצת אלדר
אלדר שיווק נדל"ן הינה חלק מקבוצת אלדר, בבעלותו של עמיר שאלתיאל ובניהולה של מיכל המאירי, אשר מהווה שחקן מרכזי בזירת הנדל"ן הישראלית. 
בשנת 2014 דורגה אלדר ראשונה במדד BDI CODE בשיווק נדל"ן ופרויקטים נוספים ששווקו בהצלחה על ידיה, הם המגדלים בישורון, אקו כפר סבא וצמרות השרון.
מעמדה של קבוצת אלדר התפתח וגדל בעשר השנים האחרונות בזכות שילוב של ניסיון עשיר, תפיסה ניהולית מקורית ומעמיקה ונבחרת מקצועית, מחויבת ומגובשת.
כיום, קבוצת אלדר נתפסת כמובילה בכל תחומי עשייתה בשוק הנדל"ן וכוללת פעילויות מגוונות.

קרא עוד סגור