דירות חדשות באזור אזור ת"א והמרכז - טריגו הצפון החדש מטויב

על הדרך שבין הרצליה לצפון ת"א, בין המרינה הכחולה לחוף מנדרין השליו,
עומדת לה רצועת קרקע גדולה בת כ 2,200- דונם המצויה כיום בתהליך של שינוי יעוד.

 

הקרקע ניצבת במקום מרכזי בסמיכות לחוף הים, המרינה, צומת גלילות, כביש החוף והצירים המרכזיים, והיום, יותר מתמיד, היא גם יכולה להיות שלך… חלק ממנה לפחות.

.

לפרטים נוספים ותיאום פגישה אנא השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם !

 
 

תוכניות דירה

zoom

טריגו השקעות

קבוצת טריגו מתמחה בעשור האחרון באיתור, ייזום והשבחת קרקעות אטרקטיביות בפריים לוקיישן בשלבי תכנון מתקדמים. לאחר בדיקה מעמיקה של העסקה, רוכשת החברה חטיבות קרקע בעלות פוטנציאל במטרה להכפיל ולשלש את ערכן.

 

קבוצת טריגו מתמחה בזיהוי מגמות בשוק, זיהוי הפוטנציאל והשקעות חכמות וסולידיות. הקבוצה נהנית ממוניטין רב בזכות מקצועיותה ואמינותה והיא בעלת מאגר של לקוחות נאמנים וקבועים הרוכשים קרקעות במסגרת שלל הפרויקטים של החברה.

 

קבוצת טריגו מספקת מכלול שירותי מעטפת מקצועיים לרבות מימון ושירותים משפטיים בליווי משרד עורכי הדין מיכאל שייןהמלווה את עסקאות המכר. החברה מורכבת מצוות יועצי נדל"ן מוסמכים ובעלי ניסיון של שנים רבות בתחום.

 

קבוצת טריגו מתמחה במתן פתרון בהתאם לצרכים המשתנים של לקוחותינו, תוך סקירה וניתוח של כל ההיבטים הרלוונטיים באמצעות שיתוף פעולה עם בעלי מקצוע מובילים בתחום: עורכי דין, שמאי מקרקעין, אדריכלים ועוד.

 

משרד עורכי הדין המלווה משפטית את עסקאות המכר של טריגו הינו משרד עורכי דין מיכאל שיין ושות', אשר הינו מהמשרדים המובילים והוותיקים בישראל בתחום הלקוחות הפרטיים. המשרד זכה בפרסים רבים ומדורג דרך קבע בארץ ובחו"ל כפירמה מובילה בתחומה.

 

קבוצת טריגו מאמינה שהצלחת החברה והמוניטין שלה, טמונים בשותפות ושקיפות מול אלפי לקוחותיה, ידע וניסיון, בבחירת המיקומים הטובים ביותר ויצירת עסקאות בעלות פוטנציאל השבחה ובזכות כך הפכה לאחת מחברות הנדל"ן המובילות בתחומה.

 

החברה הינה בעלת איתנות פיננסית ובזכות כך נחשבת לחברה יציבה ומתפתחת לאורך השנים.

קרא עוד סגור