דירות חדשות באזור אזור השרון והסביבה - כרמי שילה

4 חד' החל מ -1,000,000 ש"ח בלבד!

 

כרמי שילה הבית החדש שלך במרכז 'בתי אמנה' גאים להציג בפניכם את פרויקט המגורים החדש הנמצא ממש בלב הארץ, במקום בו פוגשים ישובי בנימין את כרמי שילה.
 
הקמת התשתיות כבר בעיצומה - 30 יחידות דיור בבנייה צמודת קרקע עם מפרט טכני עשיר וחדשני ניצבות בתוך שכונה חדשה ופורחת ממש מעל לעמק שילה המוריק.
 
בישוב ישנה קהילה מגוונת, פעילה ותומכת, וילדי הישוב מתחנכים במוסדות חינוך מצויינים, ביניהם: גני ילדים, בתי ספר, מכינה קדם צבאית, ישיבת הסדר וסניפי תנועות נוער. בואו ליהנות יחד איתנו מחוגים מעשירים ופעילויות לכל הגילאים, מרכז מסחרי שמהווה מרכז תעסוקתי לכל האיזור. בישוב ישנם בתי כנסת בכל הנוסחים. כל זה ועוד הרבה דברים נוספים מחכים לכם במרחק של 40 דקות נסיעה מירושלים ומספר דקות מאריאל.
 

 

אז בואו לגור איתנו בבית משלכם בשילה!

תוכניות דירה

zoom
  • מפה
  • תמונת רחוב
  • דירות שנמכרו באיזור

בתי אמנה

בתי אמנה
 
תנועת ההתיישבות אמנה– על ידי חברת הבת שלה "בנייני בר אמנה"יוזמת ומובילה פרויקטים של בנייה למגורים ביישוביה וברחבי יישובי יש"ע.
 
לבנייני בר אמנה כ 50 פרויקטים ברחבי יש"ע והגליל, ומוניטין בניה של למעלה מ 2000 יחידות דיור.
 
הקו המנחה את בנייני בר אמנה הוא בניית בתים צמודי קרקע, באיכות מעולה, בשיטת הבית הצומח.
 
שיטה זו מתאימה הן לזוגות צעירים הנמצאים בראשית דרכם, והן למשפחות בעלות ילדים. הבתים ברובם נבנים עם מעטפת לקומה השניה המאפשרת לזוגות להרחיב את ביתם ואף להכפיל את שטחו בעלויות נמוכות יחסית, בקלותוללא הפרעה להמשך מהלך החיים התקין בבית או בשכונה.
 
לתושבי היישוב ולמשתכנים הפוטנציאליים יש משקל רב בהכרעה על דגם הבית, מבנה השכונה ושאר הגורמים המושפעים ברובם מאופיו של היישוב.
 
בנייני בר אמנה,כיזם, מעסיקה את טובי החברות המתמחות בבניית שכונות צמודות קרקע, ומלווה את הפרוייקטים השונים על ידי חברות הנדסיות המפקחות על התהליך בשלביו השונים.
 
כחלק ממדיניות איכות השרות, ניסחה החברה אמנת שרות , המגדירה את תפיסת השרות החדשה ואת מחויבות 'בתי אמנה' כלפי לקוחותיה: שקיפות מלאה ואספקת מידע אמין, שרות זמין ויעיל של אנשי מקצוע, אדיבות והקשבה ללקוח, פתיחות לרעיונות חדשים, תמיכה במפעל ההתיישבות ומעל לכל – התחייבות לבניה ולפיתוח ברמה גבוהה. מטרתה המוצהרת של 'בתי אמנה' היא להמשיך ולפעול על מנת להיות חברת הבניה המובילה בתחומה, לטובת לקוחותיה.
 
מטרתה המוצהרת של בנייני בר אמנה היא להמשיך ולפעול על מנת להיות חברת הבניה המובילה בתחומה,ולאפשר את המשכה הרציף של התיישבות תוך יצירת אפשרויות מגורים זמינות.
במוקד שירות הלקוחות מחכים לשיחתכם. תרגישו בבית להתקשר. 
 
חברת "בתי אמנה"  מחוייבת לסטנדרטים גבוהים של שירות.
קרא עוד סגור