דירות חדשות באזור אזור ת"א והמרכז - בן יהודה 198 מטויב

......

תוכניות דירה

zoom

סותבי'ס ישראל נדל"ן בינלאומי

ההיסטוריה שלנו
השנה היא 1976. סותבי'ס – בית המכירות הפומביות מזהה כי הוא יכול לשרת את הלקוחות שלו, אספני האומנות בדרך חדשה עם ערך מוסף איכותי בתחום הנדל"ן וזו תהייה חבילה מושלמת של שירותים ללקוחותיה .  וכך נוסד המותג סותבי'ס נדל"ן עם אותה המחויבות לשירות יוצא דופן שאפיינו את התנהלות הפירמה במשך יותר ממאתיים שנה, מותג התיווך הבינלאומי סותבי'ס נולד ועד מהרה נודע ברחבי העולם עבור המאפיינים הייחודיים שהוא מייצג. היום אנו ממשיכים במימוש חזון המותג באמצעות מיזוג של בתים יוצאי דופן, אמנות וחיים לא שיגרתיים.
 
המשימה שלנו
ההנהלה, הסוכנים וצוות העובדים של ישראל סותביס נדל"ן בינלאומי היא להיות מנהיגים חדשניים בענף הנדל"ן, לנהל את העסק ברגישות ובכבוד אמיתיים. בכל יום אנו שואפים להקים סביבה ייחודית של עבודת צוות. ביחד, אנו נבטיח את הצלחת הסוכנים שלנו על ידי מתן תמיכה מקצועית, חיפוש הזדמניות שיווקיות, פרסומים יצירתיים ושיווק דיגיטליים מקיף שיעלה על ציפיות הלקוח. ההתמקדות העיקרית שלנו היא להקים מסגרת ללקוח ממוקד, עם תקשורת יעילה וכן מחויבות למצוינות כאבן יסוד לתרבות העסקית שלנו.
 
בית מכירות פומביות
בתי המכירות של סותביס מציגים חגיגה של אמנות ועתיקות יוצאת דופן.  סותביס מייצגת את פרטי האומנות החשובים והמשובחים בעולם הם מוצעים בכל בתי המכירות בעולם, ניו יורק, לונדון, הונג קונג, מילאנו, תל אביב, ז'נבה, דוחא, ואמסטרדם.  כל מגזין אומנות של סותביס כולל גם פרסום בלעדי לנדל"ן שמיועד ומעוצב לקהל מלומד ואנין טעם של שוחרי אומנות.
 
בתים כמו אמנות, עתיקות, יין ומוצרי אספנות, הם כמיהה תרבותית שהיא חלק מהאופי העיסקי של בית סותבי'ס, המייצג מארג עשיר של איכויות ומאפשר לנו לחבר בהבנה ותיחכום את חלומם של לקוחותינו להגשים את אורח החיים שלהם הם שואפים .
קרא עוד סגור