דירות חדשות באזור חו"ל - רילטי אקזקיוטיב- בתים פרטיים בניו יורק

  • רוצ'סטר ניו יורק, השקעות נדל"ן בארה"ב. 

     
    נדל"ן בארה"ב זה רוצ'סטר ניו יורק. עיר יפיפייה וצבעונית המצאת במיקום מאוד אטרקטיבי על הגבול של קנדה וטורונטו ובמרחק של 50 דקות טיסה ממנהטן וכשעה וחצי מאחת מתופעות הטבע המרשימות בעולם - מפלי הניאגרה המפורסמים.

    אוכלוסייתה של רוצ'סטר מונה כ-207,000 תושבים ונבחרה כאחת מעשר הערים הטובות ביותר לגידול משפחה ובאיכות חיים גבוהה. העיר נחשבת כאחת הערים היציבות ביותר מבחינה כלכלית בארה"ב, אזור המטרופולין של רוצ'סטר הוא הכלכלה השנייה בגודלה במדינת ניו יורק, אחרי העיר ניו יורק. רוצ'סטר נבחרה כאחת מעשרת הערים הכדאיות להשקעות נדל"ן בארה"ב.
     

    נדל"ן בארה"ב, ביקושים חסרי תקדים.

     
    כאשר מדברים על נדל"ן בארה"ב, מדברים על השקעה בטוחה עם תשאות גבוהות משכירות. זה לא סוד שישראלים רבים גילו את הפוטנציאל הגלום ברכישת נדל"ן בארה"ב ובעיר רוצ'סטר ניו יורק בפרט.
    ניו יורק נחשבת לאחת המדינות הנחשקות בארה"ב ובעולם כולו. מלאי של דירות מוגבל מצד אחד וביקוש הולך וגובר מצד שני הופכים את העסקה לאטרקטיבית במיוחד. 
    נדל"ן בארה"ב ובמיוחד נדל"ן בעיר רוצסטר שבנוי יורק, הפך יעד מבוקש עבור משקיעים רבים. אחת הסיבות מעבר לתשואה גבוהה משכירות, היא האפשרות לעליה עתידית בערך הנכס ומימושו. 
     

    נדל"ן בארה"ב, רק עם רילטי אקזקיוטיב.

     
    כאשר בוחנים היטב את שוק הנדל"ן בארה"ב לאורך השנים, ניתן לראות בבירור שקיימת מגמה של עליית מחירים. מומחי הנדל"ן של רילטי אקזקיוטיב בחנו וחקרו את המגמות הקיימות כיום בשוק הנדל"ן בארה"ב וקיבלו את ההחלטה שהעסקה הכדאית הטובה ביותר עבור לקוחותיה היא רכישת נדל"ן בעיר רוצ'סטר ניו יורק. שיתוף פעולה עם חברת הנדל"ן רילטי אקזקיוטיב תבטיח לכם עסקה אטרקטיבית והוגנת הכוללת:

    1.    נכס מסודר ושמור
    2.    הכנסות משכירות החל מהיום הראשון
    3.    תשואה מובטחת
    4.    רישום בטאבו
    5.    ליווי משפטי ע"י משרד עו"ד מוביל
    6.    משרד רו"ח מוכר
    7.    חברת ניהול הדואגת לכל צרכי הנכס
  • התשואות בניו יורק הן הגבוהות ביותר מבין כל מדינות ארה"ב!
  • בתים מושכרים- הכנסות משכירות החל מהיום הראשון
  • התשואה הינה כ- 17%-12%
  • הנכס נרשם על שמך בטאבו
  • פוטנציאל עליית ערך אדיר
  • ליווי משפטי ע"י משרד עו"ד ישראלי גדול ורו"ח גדול
  • חברת ניהול מקומית הדואגת לכל צרכי הנכס
  • 50% מימון


     

תוכניות דירה

zoom

realty executives

רילטי אקזקיוטיב הינה רשת לשיווק ויזמות נדל"ן בינלאומית שהוקמה בשנת 1965 בארה"ב על ידי דייל רקטור שהגה רעיון מהפכני , אנשים שנוקטים יוזמה על מנת להצליח, עליהם להיות מתוגמלים היטב עבור המאמץ שהשקיעו ביוזמתם , ובכך נולדה רילטי אקזקיוטיב כחברה המתקדמת ביותר בתחומה בשיטות עבודה מתקדמות ופיתוח טכנולוגיית השיווק החדישה בעולם ביזמות, שיווק ותיווך במקרקעין .

קרא עוד סגור