דירות חדשות באזור חו"ל - אטלנטה

אטלנטה

גאוגרפיה

העיר ממוקמת על רכס בגובה ממוצע של 300 מטרים מעל פני הים, ופני השטח הרריים למדי.

מבחינה אורבנית מתחלקת העיר לשלושה חלקים עיקריים:

  • דאונטאון (Downtown) – דרום העיר הכולל את המרכז ההיסטורי ומרכז העסקים הראשי
  • באקהד (Buckhead) – אזור השכונות הצפוניות המבוססות
  • מידטאון (Midtown) – השטח שבין שני הנ"ל

היסטוריה

אטלנטה נוסדה בשנת 1836 כצומת מסילות ברזל. בימי מלחמת האזרחים כבר שימשה כעיר מרכזית בדרום, וסבלה פגיעות קשות מצד צבא הצפון המנצח. היא פונתה מתושביה ונחרבה כמעט עד היסוד בשנת 1864. נפילת אטלנטה פגעה קשות במורל הדרום והייתה אחת מנקודות המפנה שהכריעו את גורל המלחמה.

לאחר סיום המלחמה שוקמה העיר בהדרגה, הוכרזה כבירת ג'ורג'יה, והתפתחה להיות מרכז המסחר והתעשייה של הדרום.

בשנות ה-60 של המאה ה-20 שימשה מרכז תנועת זכויות האזרח האמריקאית, שנאבקה נגד ההפרדה הגזעית הנהוגה במדינות הדרום.

ב-1996 נערכו בעיר המשחקים האולימפיים, דבר שמחק את שאריות תדמיתה כעיר דרומית נחשלת והעמידה בשורה אחת עם החשובות והמבוססות בערי צפון אמריקה.

דמוגרפיה

באופן טיפוסי לערי הדרום הוותיק של ארצות הברית, האוכלוסייה האפרו-אמריקאית – צאצאי עבדי המטעים לשעבר – מהווה למעלה ממחצית תושבי העיר. זאת בניגוד לאחוזם של האפרו-אמריקאים במדינת ג'ורג'יה שאינו מגיע ל-30%. השוני נובע מנטייתם של האפרו אמריקאים להתרכז בערים הגדולות.

אוכלוסיית היהודים באטלנטה היא כשבעים אלף איש, לפי הערכת הקונסוליה הישראלית בעיר, והיא מרוכזת בעיקר בצפונה של העיר.

חלוקה אתנית:

  • כ-62% ממוצא אפריקאי (שחורים)
  • כ-33% ממוצא אירופי (לבנים)
  • כ-5% ממוצא אסייתי, ילידים אמריקאים, ואחרים

כלכלה ועסקים

כעיר מרכזית וצומת דרכים ראשי לאזור דרום ארצות הברית, הייתה אטלנטה משחר ימיה עיר סחר חשובה. בעשורים האחרונים זכתה העיר לפריחה כלכלית, וכיום יושבים בה ובפרבריה מטות כמה מענקי הכלכלה האמריקאית והעולמית – ביניהם רשת CNNקוקה-קולהדלתא איירליינס, UPS, הום דיפו, בלסאות' ואחרים.

שדה התעופה של אטלנטה הוא מהגדולים בארצות הברית ובעולם כולו, ובעל כמות התנועה (נחיתות והמראות) הרבה ביותר בעולם, עקב כך שנמל זה הוא בסיס האם של חברת התעופה הגדולה בעולם, דלתא איירליינס. באופן טבעי הנמל מהווה צומת קישור מרכזי לתנועת נוסעים ומטענים בין צפון לדרום ארצות הברית ובין החוף המזרחי לחוף המערבי.

ב-2004 דורגה העיר על ידי מגזין פורבס במקום החמישי ברשימת הערים בעלות איכות החיים הגבוהה ביותר בארצות הברית.

אקלים

האקלים באטלנטה הוא סובטרופי. החורף קריר עד קר, עם שלג קל בשיאו. הקיץ חם ולח. עונות המעבר נעימות לרוב, אך עשויות להיות הפכפכות. גשם וסופותרעמים הם תופעה שכיחה בכל עונות השנה.

 

  •     אוכלוסייה– 5.4 מיליון תושבים (המטרופוליטן התשיעי בגודלו בארה"ב).
  •     מרכז עסקי וציר תנועה מרכזי בארה"ב – Hartsfield Airport הוא שדה התעופה העמוס ביותר בעולם.
  •     משמשת בית לחברות ענק כגון: קוקה-קולה, CNN, הום דיפו, UPS, דלתא, AT&T ועוד.
  •     75% מ 1000 החברות הרווחיות ביותר בארה"ב (Fortune 1000) פעילות באטלנטה.
  •     אירחה את האולימפיאדה ב 1996 ואת הסופר-בול ב 2000.

תוכניות דירה

zoom

continent USA properties

חשוב לדעת עם מי עושים עסק, אז מי אנחנו?

בעלי החברה הנו ברק לווין, במקור מרמת אפעל, למד בתיכון בליך ברמת גן, שרת בחיל אוויר ביחידה מיוחדת. ברק לווין בוגר תואר הראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב בשנת 1994.

בשנת 1996 ברק עבר לארה"ב על מנת ללמוד את תואר MBA סיים בהצטיינות ובעשירייה הראשונה ברשימת הדיקן.

עם סיום התואר התחיל ברק לעבוד בחברת GENERAL ELECTRIC, חברת ענק בעלת מחזור של מיליארדי דולרים ומאות אלפי עובדים ומשרדים כמעט בכל מדינה על פני כדור הארץ. ההצבה שלו הייתה במשרדים הראשיים של החברה בתור מנהל מחלקה. החיכוך היום יומי עם המנכלי"ם והמנהלים הבכירים ביותר בחברה הקנה לו ניסיון רב וקשרים נרחבים תוך זמן קצר מאוד. עקב כך, התקדם ברק לתפקידים ניהוליים בכירים יותר עד כאשר בשנת 1999 הוא בקש לעבור מקונטיקט וניו יורק הקרות לאטלנטה החמה והנעימה יותר ולהזדמנות פז לעבוד בחברה בת של GENERAL ELECTRIC.

המעבר היה לחברת הבת של GENERAL ELECTRIC שנקראת GE POWER SYSTEMS. זוהי אחת מהחברות הגדולות (אם לא הגדולה ביותר) בעולם לייצור טורבינות כוח לחברות חשמל בכל רחבי העולם. גם בחברה זו ברק התקדם לתפקידים בכירים עד שהחליט שהוא רוצה להפוך אדון לגורלו ולהיות לעצמאי. לקראת סוף שנת 2000 ברק פתח את החברה הראשונה שלו (חברה שקיימת עד היום) – חברה שעוזרת לישראלים בכל נושא ההגירה לארה"ב שכולל ויזות עבודה, גרין-קארד אזרחות ועוד. עם השנים ברק צבר ניסיון וקשרים רבים בתחומים שונים. לאחר קריסת הנדל"ן בסוף 2008 זיהה ברק את ההזדמנות ופתח CONTINENT USA – החברה אליה פנית על מנת לרכוש נדל"ן בארה"ב. ברק עדיין חי ומתגורר עם משפחתו (אישה ו 3 ילדים) באטלנטה.

אז מה הרעיון?
המודל העיסקי של החברה כ"כ פשוט שכל אחד יכול להבין אותו במשפט אחד – אנחנו מוכרים מוצר מדף שנקרא נדל"ן באטלנטה.
מעבודתו ב GENERAL ELECTRIC למד ברק עד כמה חשוב להציע מוצר שלם ללקוח. מוצר שהלקוח (אתה) יכול להבין מהו היתרון בו בשניות. בדיוק כמו שאתה קונה חולצה או מכנסים מחנות, כך אתה גם אמור לקנות נדל"ן בארה"ב. להיכנס לחנות, לבחור את הנכס שמתאים לך, לבדוק אותו היטב, לשלם ולצאת איתו החוצה בשקית. טוב, אולי לא בשקית אבל הרעיון ברור. נדל"ן לא צריך להיות שונה או מסובך לקניה. קניית נדל"ן צריכה להיות פשוטה כמו קניית כל מוצר אחר: בלי חוזים מסובכים, פיקדונות, מתווכים, בנקים, מלווים, שיפוצניקים סוכני נדל"ן ועוד.

פשוט ואפקטיבי: קניית נכס מניב, משופץ ומוכן עם שוכר בפנים מחברה שגם תמשיך לנהל אותו עבור עבורך. הכול תחת קורת גג אחד ללא כל מיני גורמים עלומי שם לאורך הדרך.

מה אנחנו עושים?

במילה פשוטה אחת – אנחנו חוסכים מהקונה הישראלי את כאב הראש של קניית הנדל"ן בארה"ב.
איך? מאוד פשוט.

- כל הנכסים באתר הם בבעלותנו המלאה. אנחנו הבעלים של הבתים ולא איזה בנק או מוסד לא מוכר אחר. אנחנו דאגנו למצוא את הנכס במיקום הנכון, בשכונה הנכונה, כדי לחסוך נפילות כואבות מן הלקוחות שלנו.

- אנחנו כבר פעלנו מול המוכרים (בד"כ בנקים אבל לא רק) כדי לנקות את הבתים משעבודים, עיקולים, חובות או בעיות רישום בטאבו אחרות. אנחנו כבר שילמנו והפעלנו את עורכי הדין שלנו שיביאו לנו נכס נקי מבעיות ונכס שרשום כראוי בטאבו על שמנו.

- לאחר קניית הנכס, השקענו כסף רב בשיפוצו שכולל בין השאר ריצוף, גג, ארונות, מוצרי חשמל, מזגן, צנרת, חשמל ועוד. שידרגנו את הבית לרמה גבוהה יותר והבאנו אותו גם לרמת גימור גבוהה יותר.

- עם סיום השיפוץ אנחנו מפרסמים את הנכס להשכרה ומתחילים למיין ולסנן שוכרים. השוכרים נכנסים לנכס וחותמים איתנו חוזה שכירות.
רק בשלב זה כאשר הבית בבעלותנו, משופץ ומושכר, אנחנו מעמידים אותו למכירה כאשר למעשה, הקונים שלנו מתחילים לקבל שכ"ד החל מיום הקנייה.

לאחר הקנייה אנחנו גם ממשיכים לנהל את הנכס עבור המשקיע והוא ממשיך לעבוד איתנו לאורך כל תקופת אחזקתו בנכס.
ההתמחות שלנו היא עבודה מול משקיעים זרים בכל רחבי העולם. בסיס הלקוחות שלנו הוא כמובן משקיעים ישראלים כמוך, אבל יש לנו גם משקיעים מקנדה אוסטרליה, אנגליה ועוד. לכולם אנחנו מבטיחים ומקיימים את אותו שירות אישי ופרטני שעונה על כל צרכי ההשקעה שלהם.

יש לנו מגוון רחב של לקוחות בישראל ממשקיעים שהשקיעו את קרן הפנסיה שלהם בנכס שלנו, דרך לקוחות שהשקיעו את כספם עבור עתיד ילדיהם ועד משקיעי נדל"ן סדרתיים. לא משנה איזה סוג משקיע אתה – יש לך את כל הסיבות בעולם לעבוד איתנו. אנחנו יכולים לתת לך את הפתרון שאתה מחפש.

אנו מקווים שהבנת יותר כיצד אנחנו עובדים ומה הרקע של החברה שלנו.

קרא עוד סגור