דירות חדשות באזור אזור השרון והסביבה - קרקע בבנימינה

קרקע חקלאית בבנימינה

ההילה של המושבה בנימינה, הרקע ההיסטורי, סמיכותה לזכרון יעקב ולחוף הים התיכון, איכות החיים הגבוהה, היוקרה והאיכות של האזור, השוכן בין יקבים, הפכו את הקרקעות החקלאיות בפרוייקט שלנו להשקעת נדל"ן, שממש כמו יין טוב, משתבחת עם הזמן…
הפרוייקט, שהסתיים בהצלחה, הציע כ- 8 דונם של קרקעות חקלאיות בבעלות פרטית, המרוחקת כ- 80 מטרים מקו הבנייה הנוכחי.
קירבה למרכז הארץ: מרחק קצר לכביש 4, ציר מרכזי נגיש למרכז הארץ ולצפונה וכן, קירבה לתחנת הרכבת בבנימינה. קרקע צמודת דופן: חצרות בנימינה צמודה ברצף ישיר לוילות היוקרתיות ולחאן ההיסטורי. הצמידות לשכונה מהווה יתרון בולט בתכנון ובבניית הפרויקט. קרקע פרטית בטאבו: הנכס יהיה רשום על שמכם בלשכת רישום המקרקעין מטעם משרד המשפטים תכנית מתאר מחוזית של מחוז חיפה מגדירה את הקרקע כנוף כפרי פתוח, בשונה מנוף כפרי מוגן, דבר שהופך את הקרקע לאחת מעתודות הקרקע האחרונות במושבה ולכן בעלת עדיפות להפשרה, מה שהופך את המושבה לאלטרנטיבה ראויה לזוגות צעירים המחפשים איכות חיים פסטורלית.

השקעה של רק 195,000 ש"ח למגרש!

הקרקע צמודה לשכונת מגורים

קרקע חקלאית פרטית בטאבו

תשואה מוערכת של מאות אחוזים

בליווי משרד עורכי דין מהמובילים בארץ עד למימוש הרווח

תוכניות דירה

zoom

קרקעות ישראל

 

חברת קרקעות ישראל מובילה בשיווק ומכירת קרקעות חקלאיות בישראל, ובעלת מוניטין וניסיון רב שנים. החברה משווקת ומקדמת פרויקטים במיקומים אסטרטגיים ובעלי פוטנציאל כלכלי מהותי, ומלווה את לקוחותיה מרגע רכישת הקרקע ועד להפשרתה.

כמובילה בתחומה, חברת קרקעות ישראל ניהלה שורה ארוכה של פרויקטים שהסתיימו בהצלחה. לקוחות מרוצים רבים שהפכו לבעלי קרקע איכותית, מעידים על המקצוענות שלנו לאורך השנים בייעוץ, הכוונה ומציאת הקרקע המתאימה ביותר לצרכיהם ולחזונם.

עם הניסיון הרב, המוניטין והיחס האישי, תהיו בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות ועל קרקע בטוחה בכל שלב של הדרך.

קרא עוד סגור