דירות חדשות באזור אזור הצפון - חיספין

חיספין הינו יישוב קהילתי בעל אורח חיים דתי אשר הוקם בשנת 1978. המקום קרוי על שמו של יישוב יהודי אשר שכן באזור זה בתקופת בית שני. חיספין הינו אחד היישובים הגדולים ביותר ברמת הגולן. כמו כן, הוא מהווה מרכז תרבותי, מסחרי וחינוכי לבני הציונות הדתית הגרים ברמה. היישוב הינו חלק מגוש הנושא את שמו – גוש חיספין – וזאת ביחד עם היישובים נוב ואבני איתן.
חיספין הינו מרכז חינוכי עבור הציונות הדתית בגולן. במקום פועלים בתי ספר יסודיים לבנים ולבנות, ישיבה תיכונית וישיבת הסדר. כמו כן, בשנת 2004, נפתחה במקום אכסניה אשר פועל בה "מרכז סיור ולימוד מדרשת הגולן". המרכז מספק לתושבי המקום ותיירים שירותי הדרכות לטיולים באזור. הקהילה בחיספין הינה קהילה איכותית ביותר אשר ערכים כגון תורה ועבודה יושבים בראש סדר עדיפויותיה.
כמו כן, תושבי המקום מקיימים חיי קהילה עשירים ופוריים, היונקים הן מהציונות הדתית והן מהישראליות החדשה. חיספין איננו רק יישוב איכותי ומרכזי ברמת הגולן. מדובר ביישוב אשר נמצא בלב ליבו של אחד האזורים היפים ביותר במדינה. בסמוך לכניסה ליישוב משתרעת שמורת אירוס הביצות נוב. כמו כן, מכל עבר היישוב מוקף בשדות ירוקים, הרים מרשימים, חורשים טבעיים ונחלים שוצפים. האווירה הכפרית המיוחדת, והקהילה הליברלית והיהודית, הופכים את חיספין למקום אשר מומלץ בהחלט לגדול ולגדל בו.

תוכניות דירה

zoom

מועצה אזורית גולן

ישובי הגולן נמצאים בעיצומה של צמיחה דמוגרפית וקליטה. אתם מוזמנים להתרשם מהישובים השונים ואפשרויות הקליטה המגוונות הקיימות בהם.

קרא עוד סגור