דירות חדשות באזור אזור ת"א והמרכז - סביון במשתלה - תל אביב

מפרט עשיר ומפנק במיוחד שתוכנן תוך חשיבה ירוקה. בפרויקט היוקרתי דירות 3, 4, 5 חדרים,מיני פנטהאוזים, פנטהוזים ודירות גן.

​סביון במשתלה: בנייה ירוקה בצפון הירוק של תל אביב

לאור ההצלחה, יוצא לדרך שלב ב' בפרויקט סביון במשתלה, במיקום הפסטורלי ביותר בתל אביב ותוך שימוש במערכת בית וחכם ובשיטות בנייה ירוקות

פרויקט סביון במשתלה כולל תשעה בנייני יוקרה שתוכננו על ידי האדריכל רמי וימר ומציעים מפרט גבוה במיוחד.  הדירות בפרויקט הינם מרווחות במיוחד, כדי להתאים באופן מושלם לצרכיה המשתנים של המשפחה, וכן בוטלו שני בניינים נוספים שהיו מיועדים להבנות במתחם בכדי לאפשר מרווח גדול יותר בין המבנים.

בתכנון הפרויקט ניתנה חשיבות גבוהה לשמירה על הסביבה. הפרויקט נבנה בשילוב שיטות בנייה ירוקות, וכולל מעליות מתקדמות בעלות מערכת לוויסות מהירות ואנרגיה המאפשרת שימוש חוזר בחשמל וניתובו לאזורים אחרים בבניין. כמו כן, הגינות והשטחים הציבורים מבוססים על צריכת מים מינימלית באמצעות טפטפות והותקנה תאורה חסכונית בלובי הקומות.

מעבר לחיסכון במים ובצריכת חשמל, בכל דירה הותקנה מערכת בית חכם המאפשרת לכל דייר לעקוב אחרי צריכת החשמל בדירה, לשלוט על פעילות שקעי החשמל ולשפר את הרגלי צריכת החשמל.

כמו כן, הותקנו בכל דירה מספר ברזים שמופעלים על ידי חיישנים, מערכת החלונות בבית מבודדת היטב ומאפשרת פעולה יעילה של מערכת המיזוג ובמקביל, הותקנו מזגנים של חברת "אינוורטר" שמתאימים עצמם לטמפרטורה משתנה.

בדירות: עיצוב חכם לנוחות מושלמת

בסביון במשתלה שני סוגי בניינים, בניינים בני תשע קומות ובנייני בוטיק בני ארבע קומות ושמונה דיירים בלבד. תמהיל הדירות מגוון, וכולל דירות חדשות בנות שלושה, ארבעה, או חמישה חדרים, דירות גן בנות ארבעה, חמישה או שישה חדרים, דירות מיני פנטהאוז בנות ארבעה או חמישה חדרים ודירות פנטהאוז יפיפיות.

כל הדירות מצוידות במערכת בית חכם לשליטה על מכשירי החשמל בדירה ועל צריכת החשמל שלהם. כמו כן, הדירות כוללות מפרט עשיר ומפנק הכולל:
• מערכת בית חכם עם 16 נקודות הפעלה
• ריצוף גרניט פורצלן איכותי, במידות 60X60
• מפרט חשמל עשיר במיוחד
• דלת כניסה מעוצבת
• אפשרות לפרקט למינציה בחדר ההורים
• מערכת מיזוג אוויר דירתית מסוג אינוורטר
• תריסי גלילה חשמליים

>>למפרט הדירה המלא

בשכונה: הצפון הירוק של תל אביב

שכונת המשתלה היא השכונה הצפונית ביותר בתל אביב, הממוקמת בין צהלה לרמת השרון. השכונה נבנתה במהלך שנות התשעים כשכונת יוקרה הבנויה בצורת מעגלית ובמרכזה פארק מטופח.

בסמוך לסביון במשתלה נמצאת גינת המשחקים המרכזית של השכונה, ובמרכז שכונת המשתלה יש מדרחוב נעים, פארק ציבורי גדול עם בריכות משחק לילדים ומכרז מסחרי. כמו כן, בשכונה יש מעון, חמישה גני ילדים ובית ספר. תושבי שכונת המשתלה נהנים מקאנטרי קלאב ומתנ"ס בשכונת צהלה הסמוכה

 

תוכניות דירה

zoom

אפריקה ישראל

אפריקה ישראל מגורים - תחת מותג היוקרה "סביונים” פיתחה אפריקה ישראל שכונות מגורים ייחודיות הכוללות מרכזי מסחר, בתי ספר, שטחים ירוקים, ומתקני ספורט ותרבות.
החברה מבצעת פרויקטים רבים ובהם אלפי יחידות דיור, והיא מדורגת כחברה הגדולה, הטובה והאמינה ביותר בתחום היזמות למגורים במדינה.

קרא עוד סגור