דירות חדשות באזור אזור ת"א והמרכז - אאורה DESIGN

חברת אאורה ישראל מזמינה אתכם להכיר קונספט מגורים חדש ומעוצב בחולון במיקום המושלם ברחוב פנחס אילון. המגדל נישא לגובה 16 קומות מעל קומת קרקע ולובי מעוצב, כולל 66 דירות ומציע חוויית מגורים יוצאת דופן שכל כולה עיצוב, תכנון אדריכלי מקורי, מפרט פרימיום משודרג ועיצוב פנים מהשורה הראשונה.

דניאל חסון, מבכירי מעצבי הפנים בישראל, מציג ב Aura DESIGN -תפיסת מרחב יצירתית של כל החללים המעוצבים, בלי יוצא מן הכלל. שילוב אידיאלי של ניסיון עצום, חוש טבעי וחשיבה מחוץ לקופסה, פותח לכם מגוון בלתי מוגבל של אפשרויות וחלומות.

כל אפשרויות העיצוב בידיך

הדירות המיוחדות במגדל Aura DESIGN  מעוצבות במגוון סגנונות עיצוב מרהיבים הכוללים חלל מרווח שניתן לעצבו ולייעדו למגוון דינמי של אפשרויות, בעצם – כל מה שתרצו. הדינמיות, העיצוב והחשיבה המשחררת מאפשרים לכם להתאים את דירתכם בדיוק על פי צורככם.

 המיקום המושלם, בלב ההתרחשות

מגדל Aura DESIGN  ממוקם במרחק הליכה קצר ממרכזי התרבות, המסחר, החינוך, ההשכלה והפנאי של העיר חולון. המגדל ניצב בלב ההתרחשות, במרחק נגיעה מכל פעילות: קחו את המשפחה לבילוי משפחתי במדיטק, צאו להצגה בהיכל התרבות, קפצו לקניון או לאימון כושר בקאנטרי בריזה. הכול כל כך קרוב לבית ומציע לכם נוחות, נגישות, שפע ואיכות חיים, באחת הערים המתפתחות ביותר במרכז.

לרשותכם מבחר דירות גן 5 חד', דירות 5 חד' ופנטהאוזים מפוארים

 

החל מ- 2,130,000 ש"ח בלבד!

תוכניות דירה

zoom

אאורה ישראל בע"מ

אאורה ישראל מקבוצת אאורה החדשה בע"מ, הינה חברה יזמית מובילה בתחום ייזום פרויקטים למגורים בכל רחבי הארץ. החברה הינה חברה ציבורית, הנמצאת בשליטת חברת ס.י. אבן יזמות בע"מ שבבעלות עו"ד יעקב אטרקצ'י  ונסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א.

 אאורה ישראל בנתה במשך השנים מאות יחידות דיור ברחבי הארץ, יוזמת ומבצעת פרויקטים רבים המונים מאות יח' דיור בשכונות מגורים המתוכננות בקפידה על ידה.

 כחברה יזמית אאורה דוגלת בניהול ישיר של הקמת שכונות המגורים שהיא יוזמת. מעסיקה צוות מקצועי המונה עשרות עובדים בהם מהנדסים, אנשי שירות, כלכלנים, עו"ד, אנשי שיווק וכו', אשר מהווים חלק אורגני מפעילות החברה. 

 להלן אגפי החברה ותחומי אחריותן:

 אגף ההנדסה:בראשות סמנכ"ל ההנדסה. תפקיד אגף זה להוביל תכנון מפורט ומוקפד לשכונות המגורים שמבוצעות על ידי החברה. צוות המהנדסים והאדריכלים של החברה מונה כ-6 מהנדסים והאדריכלים בכירים, המלווים את הפרויקט מתחילתו ועד לסיומו.

צוות זה אמון על הקמת הפרויקטים השונים תוך הקפדה על רמת הביצוע, עמידה בלוחות הזמנים ושביעות רצון הלקוחות.

 אגף השיווק: בראשות סמנכ"ל שיווק ומכירות. צוות אנשי השיווק המאיישים את משרדי המכירות של החברה הינם שכירים בחברת אאורה ישראל וממוקמים בכל אחד מהפרויקטים שבשיווק . אנשי השיווק הינם אנשי שירות לכל דבר ועניין ומלווים את הלקוח עד מסירת הדירה ואף לאחר מכן והם חלק בלתי נפרד מהאמינות והשרותיות שהחברה חרטה על דגלה.  

 אגף הכספים: בראש האגף עומד סמנכ"ל הכספים, האגף כולל חשבים ומנהלות חשבונות המתנהלים מול שוק ההון, ספקים, רוכשי דירות והבנקים הגדולים בארץ. בנוסף האגף אחראי על כלל ההתנהלות הכספית של החברה.

 מחלקת פיתוח עסקי: עוסקת בפרויקטים של פינוי בינוי, עסקאות קומבינציה, בדיקת היתכנות של עסקאות ומציאת עסקאות חדשות.

מחלקה משפטית: משרד עו"ד אטרקצ'י שדה שות', מונה צוות של כ- 4 עורכי דין בכירים האחראים על ההתנהלות המשפטית של החברה, משרד זה נותן שירותי IN HOUSEלכל פעילות הכרוכה בהקמת הפרויקטים בחברה.

 הרוכשים דירה באאורה ישראל נהנים מחברה בעלת איתנות פיננסית המספקת ללקוחותיה מוצר ברמת גימור ובנייה מהגבוהים ביותר הקיימים כיום.

 לחברה פרויקטים נוספים במזרח אירופה וארה"ב המנוהלים ע"י חברת הבת אאורה אירופה

קרא עוד סגור