דירות חדשות באזור אזור ת"א והמרכז - הגדוד העברי 53

פרויקט הגדוד העברי 53, הנו בניין בוטיק ובו 23 דירות המתוכננות בקפידה ותואמות את אופי האיזור.

שכונת נווה שאנן המתחדשת, מהווה אבן שואבת ליזמים, קבלנים ומשקיעי נדל"ן פרטיים. קצב התחדשות הבנייה נמצא בשיא כל הזמנים.
חלק הסיבות המרכזיות להתפתחות האיזור הינם; התחנה המרכזית החדשה, אשר בימים אלה נמצאת בישורת האחרונה לפני קידום תוכניות המתחם. מחיר התחנה שבר שיאים ובימים אלה ממש מתגבשת התכנית האם ישמש כמרכז מסחרי ומשרדים או יהפוך לפרויקט מגורים מוקפד. 
מתחם לוינסקי הסמוך לפרויקט, שאושר, קודם על ידי העיריה ואף כבר קיבל תוקף רישמי. 
מתחם השומרון המהפכני שקיבל אישור ועדה מקומית לתכנית של 1000 דירות, מסחר ומגורים ותוכנן בקפידה על ידי דני קייזר מהנדס העיר תל אביב לשעבר.
בנוסף, הרחובות עוברים שיפוץ כללי, חידוש המדרכות, תאורה, ספסלים ובתי עסק חדשים.

זהו הפרויקט ה 5 באזור בו מעורבת החברה ומשתייך למשפחת EWAVE TLV: ויטל 20 - פלורנטין, עין הקורא 18 - נוה שאנן, הקונגרס 17 - מזרח פלורנטין ומסלנט 20 בשכונת שפירא.
 
תמהיל הדירות בפרויקט:
דירות 2 חדרים – כ-50 מ"ר + 5 מ"ר מרפסת
דירות 3 חדרים – כ-64 מ"ר + 5 מ"ר מרפסת
פנטהאוז 3 חדרים – כ-80 מ"ר + 28 מ"ר מרפסת
דירות גן 4 חדרים – כ-100 מ"ר + גינה  
דופלקס 4 חדרים – כ-95 מ"ר + 65 מ"ר מרפסות

 
סטטוס: הפרויקט נמצא לאחר החלטת ועדה ומספר חודשים מהיתר בנייה.
 

 

תוכניות דירה

zoom
  • מפה
  • תמונת רחוב
  • דירות שנמכרו באיזור

Ewave Nadlan

פרופיל החברה
 
Ewave Nadlan מתמחה בייזום וניהול של פרויקטי נדל"ן, במוקד העשייה שלה שני ערכים מרכזיים – פוטנציאל השבחה גבוה וראיית הלקוח במרכז. השילוב של שני הגורמים מביא ללקוחותינו את אותן עסקאות הנמצאות בשפיץ של ענף הנדל"ן.
על מנת להגיע ליעדים אלו החברה, ראשיה ועובדיה מחויבים לערכים של מצוינות, אמינות, מסוגלות ויצירתיות. 
 
הערך הראשון - איתור וייזום פרויקטי נדל"ן בעלי פוטנציאל השבחה גבוה או תשואה עודפת ביחס לשוק.
כדי לאפשר זאת מומחי הנדל"ן שלנו סורקים את הארץ לאורכה ולרוחבה בחשיבה יצירתית ומחוץ לקופסא, שמטרתה להביא ללקוחותינו את אותן פניני נדל"ן בעלות פוטנציאל עודף. 
 
הערך השני – ראיית הלקוח במרכז. אנו צועדים עם לקוחותינו לאורך הדרך משלב המכירה ועד קבלת המפתח – יד ביד, עם הרבה סבלנות, גישה שירותית והבנה עמוקה של השותפות בינינו.
 
עיקר פעילות הייזום של החברה סובב באיתור פרויקטים באמצעות: 
 
גיבוש של קבוצות רכישה, פעילות התחדשות עירונית - בדגש על פרויקטי פינוי-בינוי ופרוייקטי תמ"א 38 במרכזים עירוניים מבוקשים, או רכישה ישירה של הקרקע מבעליה. 
Ewave Nadlan פועלת תוך לקיחת אחריות על הפרויקט מקצה לקצה – משלב איתור הקרקע, דרך שיווק הפרויקט, תכנון, בנייה ועד לגמר ומסירת הנכס החדש.
החברה דוגלת בניהול שמרני וחסר פשרות של הפרויקטים באחריותה – עם דגש על איכות הבנייה, עמידה בלוחות זמנים ומחירים אטרקטיביים. החברה מבצעת זאת באמצעות נבחרת מקצועני נדל"ן, ביניהם: מתכננים, אדריכלים, עורכי דין, יועצי פיננסים, קבלני ביצוע וספקי משנה. כמו כן, מפעילה החברה גוף פיקוח עצמאי לבקרה על איכות הביצוע והעבודה.
 
החברה הוקמה בשנת 2008 והיא אחראית לשיווק ולניהול פרויקטי נדל"ן בהיקף כולל של כ-700 יח"ד דיור מדי שנה. מאז הקמתה שיווקה החברה פרויקטים בהיקף כספי של למעלה מ-5 מיליארד שקלים. החברה פעילה בכול רחבי הארץ בפרוייקטי מגורים בערים מרכזיות ובמיקומים מבוקשים, דוגמת: תל אביב-יפו, רמת גן, רעננה, הרצליה, פתח תקווה, אשקלון, יוקנעם, חיפה, חריש ועוד. כמו כן, לחברה ניסיון רב בארגון ושיווק הרחבות במושבים ובקיבוצים.
Ewave Nadlan הינה חלק מקבוצת ההייטק Ewave המעסיקה כ- 970 עובדים בארץ ובעולם. ההשתייכות לקבוצה עסקית גדולה ומגוונת מעניקה ל-Ewave Nadlan  בסיס פיננסי איתן המבטיח מימוש מהיר, שלם ומוצלח של הפרויקטים בהם היא נוטלת חלק.
קרא עוד סגור