דירות חדשות באזור אזור הצפון - אשדר טריו Trio

"פרויקט טריו" הוא פרויקט יוקרתי של דירות חדשות בחיפה הממוקם בשכונת דניה היפה. הפרויקט מאחד את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל הקטגוריות: המפרט, התכנון, הנוף, המיקום והשירות האקסקלוסיבי. תוכלו ליהנות מתמהיל דירות עשיר המעניק לכם קשת רחבה של אפשרויות מגורים, מדירות 2 חדרים ועד פנטהאוזים מפוארים בשטח של 300 מ"ר (כולל מרפסת).

דירות בחיפה – תתרגלו לחיות בסטייל

בפרויקט מגוון דירות חדשות למכירה בחיפה אשר משלבות את הנוחות שמציעה העיר המיוחדת והשוקקת יחד עם השלווה של אזור מגורים שליו ושקט, המתאים לזוגות צעירים ומשפחות. כיאה לבניין מגורים מפואר ומודרני, פרויקט Trio מעניק לכם את רמת הלייף סטייל הגבוהה ביותר, שמביאה את כל הנוחות אל הבית – ומאפשרת לכם ליהנות מזמן איכות לבד או עם יקירכם. מתחם הלייף סטייל כולל מועדון דיירים יוקרתי, חדר כושר, קפטריה וברכת שחיה מקורה. המתחם פועל לרשות הדיירים.

בניין שלישי ואחרון בפרויקט, מציע מבחר דירות יוקרתיות.
בפרויקט דירה לדוגמא

תוכניות דירה

zoom
  • מפה
  • תמונת רחוב
  • דירות שנמכרו באיזור

אשדר

אשדר-חברה לבניה בע”מ, מיסודה של קבוצת אשטרום. החברה הקימה עד היום מאות פרוייקטים הכוללים עשרות אלפי דירות וקוטג'ים והיא מן המובילות בחברות הבניה בישראל. אשדר מתמחה בבניית שכונות המעניקות לדייריהן תפיסה סביבתית כוללת ומשלבות שירותים קהילתיים, גינות ירוקות, מרכזי קניות ועוד יתרונות רבים ההופכים דירה של אשדר להרבה יותר מארבעה קירות. אשדר מעסיקה את מיטב אנשי המקצוע ומקדישה מחשבה ומאמצים רבים בכדי להפוך כל דירה בפרוייקט שלה לחלק משכונה המעניקה לתושביה את תנאי המגורים הטובים ביותר.
החל משנת 2000, פועלת אשדר במרץ והתמדה גם בתחום ההתחדשות העירונית.
שנת2007, פיתחה אשדר מחלקה ייעודית ומקצועית המטפלת בתהליכי תמ"א 38. תכנית ההתחדשות שואפת להפגיש בין הישן לחדש, לתת רענון ויזואלי וצבע חדש לעיר מתוך הבנה כי אפשרויות הבנייה החדשה באזור המרכז מתמעטות.

קרא עוד סגור