דירות חדשות באזור אזור השרון והסביבה - אלמוג המושבה הלבנה
בית פרטי דו משפחתי ברובע המגורים החדש בפרדס חנה
החל מ- 1,690,000  
       
ברוכים הבאים
אתם מוזמנים לפתוח דף לבן... ולהגשים עליו את קשת משאלות לבכם: בית פרטי ומסוגנן בצפון הנחשק של השרון, במתחם שליו, ירוק ופורח, המשובץ ב-108 בתים לבנים דו-משפחתיים, מרהיבים ביופיים. ברוכים הבאים לאלמוג המושבה הלבנה.
   
סביבה ודרכי גישה
תנופת הבנייה והפיתוח הענפה המתרחשת במערב פרדס חנה כרכור – הולכת לשנות את פני הישוב כולו ולהפוך אותו לאחד המתחמים החמים והמבוקשים באזור. מיקומה האטרקטיבי של אלמוג המושבה הלבנה מעניק לכם נגישות מיידית לכבישים 2 ו-4, וגישה מהירה למגוון יעדים מבלי שתיאלצו לחצות את המושבה:
•  פארק התעשיות קיסריה
•  תחנת הרכבת קיסריה-פרדס חנה כרכור
•  מת”מ, חוף הכרמל (15 דקות)
•  תל אביב (35 דקות)
•  כבישים 65 ו-652 למזרח ולצפון - בואכה עמק יזרעאל והגליל
  
עיצוב ואדריכלות
מיזמי הנדל”ן של קבוצת אלמוג כבר עשו לעצמם שם ברחבי הארץ. בכל שכונה, מתחם או פרויקט בו היא נוגעת מורגשת חווית דיור שונה, מסוגננת ומתקדמת. אלמוג המושבה הלבנה תוכננה בקווים פונקציונאליים, על זמניים ואינה מושפעת מטרנדים חולפים. שיתוף הפעולה עם הארכיטקטית הכשרונית טלי בכר-שכטר, הוליד יצירה אורבאנית, מינימליסטית ומתוחכמת. אתם מוזמנים להתמכר!
 

תוכניות דירה

zoom
  • מפה
  • תמונת רחוב
  • דירות שנמכרו באיזור

אלמוגים החזקות בע"מ

חברת אלמוגים הוקמה בשנת 1986 ע"י שני בוגרי הפקולטה להנדסת בניין בטכניון מר עמי בר משיח ומר מריו זוזל.

החל משנת 2010 אלמוגים הינה חברה ציבורית וניירות הערך שלה (אג"ח) נסחרים בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

החברה מתמחה בהקמת שכונות מגורים ברחבי ישראל. עד כה יזמה החברה והקימה למעלה מ- 1400 יח"ד למגורים ברחבי הארץ וכן עשרות אלפי מ"ר של נכסים מניבים לתעשייה ולמגורים.

אלמוגים הקימה ומנהלת את "אלמוג אילת" - מתחם המגורים להשכרה הגדול בישראל, במתחם מתגוררים למעלה מ- 1200 צעירים וצעירות העובדים בתעשיית המלונאות בעיר אילת.

פעילות החברה מתאפיינת בהקפדה בלתי מתפשרת על מצוינות, איכויות בנייה, רמת גימור גבוהה, וארכיטקטורה בחזית הטכנולוגיה.

חברת אלמוגים הינה אחת מחברות הבנייה עם הצמיחה הגדולה בישראל ומעסיקה למעלה מ- 50 עובדים במחלקותיה השונות. החברה רשומה בהתאחדות הקבלנים הבונים והינה קבלן ראשי וחברה משכנת בהיקף בלתי מוגבל.

קרא עוד סגור