דירות חדשות באזור אזור ת"א והמרכז - MY DORI
הדירות הכי גדולות בגני תקווה עכשיו בתנאי מימון אטרקטיבים!   
 
עם דירות כל כך גדולות...תהיו חייבים הכוונה בדירה החדשה שלכם.
בקבוצת א.דורי - אנו יודעים שעבור השקעה גדולה שווה לחכות - במיוחד כשמדובר בדאגה לעתיד המשפחה. 
 
זאת ההזדמנות שלכם להיות חלק מפרויקט MY DORI - מותג מגורים ייחודי בנוף של גני תקווה, כזה שתוכנן לפרטי פרטים, בסביבת מגורים שתוכננה במיוחד עבור משפחות. 
 
הנכם מוזמנים לבוא וליהנות מהנוף, לקפוץ לקפה עם חברים, לעשות ספורט, לשלוח את הילדים ללמוד במערכת חינוך מצוינת, מרכזי פנאי וחוגים, להשתולל באינספור גינות משחק ופארקים ולגור בדירה בה חשבנו על הפרטים הכי קטנים.
 
הפרויקט ממוקם במרחק של פחות מ-10 קילומטרים מתל-אביב, מרכז העסקים, הבילוי והתרבות של ישראל, כאשר גני תקווה צמודה לקרית אונו, רמת גן ולאזורים נוספים בגוש דן, ומחוברת לכביש 6, 4, ו-471. הקרבה הזו מאפשרת לתושבים להגיע אל אזורי תעסוקה שונים – 
פארק התעשייה של פתח תקווה ושל ראש העין, מתחם הבורסה ברמת-גן, תל אביב ועוד.
בפרויקט MY DORI גני תקווה 2 מגדלים, בכל אחד דירות גדולות במיוחד 4, 4.5, 5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. 
 
5 חדרים החל מ- 2,170,000 מיליון ₪ 

תוכניות דירה

zoom
  • מפה
  • תמונת רחוב
  • דירות שנמכרו באיזור

א.דורי


קבוצת א. דורי - 50 שנות יצירה, ייזום ובניה, במרוצתן הלכו והשתבצו בנוף, מצפון ועד דרום - שכונות ומיזמי מגורים יפהפיים, ששינו ללא הכר את תרבות המגורים בארץ.

בין הפרויקטים המוכרים שנבנו על ידי קבוצת א. דורי - “מגדלי צמרות”, מגדלי W, YOO ו-G, אייקונים מוכרים ואהובים שהטביעו את חותמם על קו האופק ותיבלו את החיים האורבניים בקצב דינמי, מתקדם ומרתק. ועתה מצטרפים אליהם Dori Dream בקרית מוצקין, Dori Best בהוד השרון ו-Villa Dori בנס ציונה. יש למה לחכות!

קרא עוד סגור