דירות חדשות באזור אזור ת"א והמרכז - סמטת השילוח 8

קבוצת גבסו שוב מביאה את הבניה האיכותית שלה לרמת גן, וממשיכה לבנות את פרויקט "מגורי היוקרה בסמטת השילוח"!

כמו הפרויקט הראשון, גם הפרויקט הזה ממוקם בלב שכונה ותיקה ויוקרתית, ברחוב פנימי ושקט על צלע הר הבנים. מיקום הפרויקט, שהינו במרחק הליכה ממרכזי קניות ותחבורה ציבורית –  הופך אותו לפרויקט נדל"ן מבוקש למביני עניין.

הפרויקט

פרויקט שני של קבוצת גבסו בסמטת השילוח.

בפרויקט בניין בן 6 קומות ובו 25 דירות של 3 חדרים.

ניתן לבחור בין שני טיפוסי דירות; עם ניצול מקסימלי של השטח ועם שני כיווני אוויר לכל דירה.

הבניין ממוקם במיקום מעולה ומדהים ביופיו! הדירות, שייבנו בבניין בעל חזות מפוארת, תהיינה בעלות מפרט טכני מפואר, חניון תת-קרקעי ומרפסות שמש.

תוכניות דירה

zoom
  • מפה
  • תמונת רחוב
  • דירות שנמכרו באיזור

קבוצת גבסו

בקבוצת גבסו בונים באהבה אמיתית למקצוע! החברה מתמחה בייזום ובביצוע פרויקטים נדל"ניים איכותיים. ארבעת הבנים: גבי, עמי, חיים ואילן, ממשיכים את מסורת הבנייה של האב, ממנו הם קיבלו את האהבה לתחום וממנו גם ירשו את הדחף היזמי והראייה העסקית.

קבוצת גבסו מבצעת בעצמה את עבודות הבנייה ובעלת סיווג קבלני גבוה. היא נמנית בין חברות הנדל"ן המובילות והוותיקות בארץ, ונהנית מאיתנות פיננסית ושיתוף פעולה צמוד עם המערכת הבנקאית בישראל לאורך כ-60 שנות פעילותה.

במהלך שנות פעילותה יזמה והקימה החברה אלפי יחידות דיור ומאות אלפי מ“ר של בנייה פרטית וציבורית. חוסנה הכלכלי, כמו גם האיכות, המקצועיות, צוות העובדים המיומן, ושביעות רצונם של הרוכשים מאלפי יחידות הדיור שנבנו על ידינו – הם שהפכו את קבוצת גבסו למותג מוביל ויציב בענף הנדל"ן ומאפשרים לחברה לעמוד ברף העליון בסטנדרט הבניה הקיים בישראל!

קרא עוד סגור