דירות חדשות באזור אזור הצפון - Blue Point

Blue Point - פרויקט היוקרה של הצפון.

 

דירות 3 חד' + מרפסת 50 מ"ר + גינה פרטית כולל חניה פרטית החל מ- 1,160,000.

 

דירת הפנאי שלך בצפון

אל מול נופי הכנרת ומצוק הארבל, בלב המושבה מגדל ההיסטורית, מוקם מתחם דירות בוטיק יוקרתי – דירות 2,3 חדרים דירות גן ופנטהאוזים בעיצוב חדשני ובסטנדרט גבוה.
 
פרויקט בוטיק בסטנדרט יוקרתי
בפרויקט מתוכננות להיבנות 20 דירות בוטיק מדורגות במפרט יוקרתי עם אפשרות לבריכה אישית במרפסת - אל מול נוף פנורמי עוצר נשימה והכל בסטנדרט מתקדם וגבוה.
 
לחיות את החופש
לארח את החברים במרפסת הענקית, או ליהנות מרכיבה מאתגרת בשבילי הארבל. שייט רומנטי בכנרת אל מול ירח, או להירגע בטיול רגלי במושבה פסטורלית. פרויקט Blue Point מאפשר לך ליהנות מכל מה שיש לצפון היפה להציע. זה הזמן לחיות את החופש שלך!
 
המיקום המושלם
בשנים האחרונות עובר מרחב הגליל הליך מואץ של שיפור ושדרוג התשתיות אשר הופך את המושבה מגדל נגישה יותר מתמיד. כביש 65 המחבר באופן ישיר את הגליל עם כביש 6 עובר שדרוג משמעותי בימים אלו. המושבה מגדל ממוקמת 3 דקות נסיעה מכביש 65, עובדה המבטיחה לכם נגישות גבוהה למרכז, לגליל המערבי ולגליל העליון. 
פרוייקט Blue Point מבוצע בשיטת קבוצת רכישה - הקרקע נרכשה, קיים בנק מלווה והבנייה מתחילה בימים אלו.
 

תוכניות דירה

zoom
  • מפה
  • תמונת רחוב
  • דירות שנמכרו באיזור

קבוצת רודניצקי

קבוצת רודניצקי בונה למעלה מ- 30 שנים בתחום היזמות והבנייה בארץ.

הקבוצה יזמה ובנתה מאות ואלפי מ”ר של בנייני מגורים, שכונות קוטג’ים, מוסדות ציבור ברחבי הארץ - בנייה מקצועית באיכות ללא פשרות ובסטנדרטים בינלאומיים.

חזון הקבוצה הינו אמינות, עמידה מדויקת בתכנון מול ביצוע, דיוק בלוחות זמנים ומעל לכל - איכות ואחריות.

קבוצת רודניצקי הינה בבעלות משפחת רודניצקי ובראשה עומד מייסד הקבוצה מיכאל רודניצקי, מהנדס אזרחי, ולצידו בנו הבכור ערן רודניצקי, עו"ד.

קרא עוד סגור