דירות חדשות באזור אזור ת"א והמרכז - קיציס 2 הדר יוסף תל אביב

בלבה של שכונת הדר יוסף המתחדשת והמבוקשת בצפון תל אביב מקימה החברה הישראלית להשבחת מבנים את פרויקט קיציס 2 .

בניין מודרני בן  10 קומות בעיצוב אדריכלי עכשווי  ומרהיב ובסביבת מגורים המאפשרת שילוב של חוויה אורבנית באווירה קהילתית  לצד נוף מרהיב של פארק הירקון ותל אביב .

והכל במרחק נגיעה ממתחם  ההייטק ואזורי הבילוי של רמת החיל קניון אילון ופארק הירקון.

הדירות בפרויקט כוללות מפרט טכני ברמה גבוהה מרפסות שמש גדולות ולובי כניסה מפואר.

לבחירתכם דירות 4.5 חד ודירות גן

תוכניות דירה

zoom
  • מפה
  • תמונת רחוב
  • דירות שנמכרו באיזור

החברה הישראלית להשבחת מבנים

      החברה הישראלית להשבחת מבנים בע"מ -המומחים לתמ"א 38 בישראל

אנו בחברה הישראלית להשבחת מבנים מביאים את הניסיון המקצועי שלנו, הקשרים, הידע והמימון הכספי על מנת ליצור לכם עתיד חדש בסביבת המגורים שלכם ולהניב עלייה משמעותית בערך הנכס שלכם.

מטרת החברה הישראלית להשבחת מבנים היא מתן מענה מהיר ומקצועי לחיזוק מבנים, אך מעבר לכך, אנו מבטיחים שלקוחותינו יקבלו את ההצעה האטרקטיבית, המקצועית והטובה ביותר למימוש זכויות התמ"א 38 שלכם.

המוטו המקצועי של החברה הישראלית להשבחת מבנים הוא שפרויקט לחיזוק מבנים כנגד רעידת אדמה  יכול להתבצע בצורה מושלמת אך ורק תוך מתן שירות אישי ושיתוף פעולה מלא עם הדיירים לאורך כל הדרך, ותוך הקפדה על בחירת אנשי מקצוע מנוסים, אמינים ומומחים בתחום התמ"א.

אנו מממשים את המוטו המקצועי שלנו באמצעות הגדרת לוחות זמנים והתחייבות עמידה ביעדים ולמזעור השפעת תהליכי העבודה על חיי היומיום של הדיירים, וכן באמצעות העסקת מהנדסים, קבלנים, אדריכלים, משפטנים ומפקחי בניה מהטובים בישראל.   החברה הישראלית להשבחת מבנים נהנית ממוניטין של חברה אמינה, מקצועית וותיקה, בזכות ניסיון של יותר מ-15 שנים בתחום היזמות והבנייה בישראל. החברה יזמה ובנתה עשרות פרויקטים המשתרעים על שטחים של עשרות אלפי מטרים מרובעים  ברחבי הארץ. מחלקת התכנון של החברה עובדת בשיתוף מלא עם הרשויות המאשרות בתחום, תוך בקיאות בנהלים ובבירוקרטיה הרלוונטיים, לשם תכנון מרחב אופטימלי, ומקסום הרווח של הדיירים מהשיפוץ בבניינכם .חברה הישראלית להשבחת מבנים בע"מ שמה לה כמטרה להוביל את תחום חיזוק המבנים כנגד רעידות האדמה (תמ"א 38). כאשר אתם בוחרים לעבוד עם החברה הישראלית להשבחת מבנים, אתם בוחרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות, אסתטיקה ושירות, ומרוויחים את המרב מסביבת המגורים שלכם.

קרא עוד סגור